Hallo allemaal
Ik heb bijna het hele forum afgestruint voor de volgende vraag.
Ik heb in Duitsland bij ctd angel eyes besteld en intussen ook binnen gekregen, maar nu heb ik een foutje gemaakt door er geen lampje te bestellen.
Nu heb ik een beetje op het forum begrepen dat ik voor het knipperlicht de Philips Silver Tec moet hebben , maar ik hoor ook veel over led's voor de stadslichten, welke leds moet ik hebben en hoeveel moet ik er hebben voor de angel eyes vab ctd germany.
Ik heb een mini cooperS cabrio met xenon verlichting.
Dan nog mijn vraag de stekkertjes die aan de angel eyes zitten passen die standaard op de aansluiting van de orginele mini lampjes of moet ik ze aanpassen.
Veel vragen misschien ik hoop dat er iemand is op het forum die mij kan helpen en ook waar ik de lampjes kan halen
Of misschien is er iemand in de buurt van Papendrecht die mij zou willen helpen met het monteren van de angel eyes.
Gr. Yvonne
Angel eyes
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Voor het monteren van de angeleyes kun je het beste even de bumper er aan de voorzijde af halen. Want je moet die unit vervangen. Daarna kun je gewone bulps terug steken die voorzien zijn van een zilver laagje. Deze hebben ze bij de halfords of de betere autospeciaalzaak.
- Rob
- 4 op een rij!
Bericht
angel eyes
Yvonne,
zondag ben ik Papendrecht, in de wijk wilgendonk bij mijn ouders. Ik heb zelf de angel eyes ook en monteren is te doen zonder dat je bumper er af hoeft, althans dat is bij mij gelukt maar ik heb een mcs R53 en geen cabrio, Dat zou dacht ik echter niet uit hoeven te maken. Ik heb zelf de aansluitingen vervangen door er stekkertjes op te zetten, anders lukte het bij mij niet. laat maar even weten of je hulp nodig hebt.
Groet,
Rob
zondag ben ik Papendrecht, in de wijk wilgendonk bij mijn ouders. Ik heb zelf de angel eyes ook en monteren is te doen zonder dat je bumper er af hoeft, althans dat is bij mij gelukt maar ik heb een mcs R53 en geen cabrio, Dat zou dacht ik echter niet uit hoeven te maken. Ik heb zelf de aansluitingen vervangen door er stekkertjes op te zetten, anders lukte het bij mij niet. laat maar even weten of je hulp nodig hebt.
Groet,
Rob
- Rein
- Bijna verslaafd
Bericht
de ledjes zitten al in de angeleyes en je kunt de originele aansluitpunten gebruiken.
De silvervision lampjes (voor de knipperlichten) kun je zoals ik al eerder schreef beter kopen bij bijv Brezan of een andere autoonderdelenhandel. Let op dat als je moetkiezen tussen symmetrisch en asymmetrisch, je de laatste neemt. Dit heeft te maken met de sluiting van de lampjes en de bijbehorende pinnetjes.
Van het merk carpoint, dan zijn ze 2,20 euro ipv het 10voudige, net zo mooi
De silvervision lampjes (voor de knipperlichten) kun je zoals ik al eerder schreef beter kopen bij bijv Brezan of een andere autoonderdelenhandel. Let op dat als je moetkiezen tussen symmetrisch en asymmetrisch, je de laatste neemt. Dit heeft te maken met de sluiting van de lampjes en de bijbehorende pinnetjes.
Van het merk carpoint, dan zijn ze 2,20 euro ipv het 10voudige, net zo mooi
BMW 118d / Audi S3 8V / Cooper S Roadster
Gone: Peugeot 106 / R53 Pure Silver / R52 S Chili Red / Range Rover Evoque SD4 Dynamic
Gone: Peugeot 106 / R53 Pure Silver / R52 S Chili Red / Range Rover Evoque SD4 Dynamic
Onze sponsors