Hallo allemaal,
Weten jullie mss een manier hoe ik mijn dak zwart kan maken, ik snap dat ik het dak kan overspuiten, maar weet niet of ik dan spijt krijg............
Dus een makkelijke niet blijvende manier?
Thanks
Gr Sander
Dak in andere kleur?
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
gewoon stickeren. En bijvoorbeeld volgend jaar doe je dan gewoon weer een hele andere sticker als je wilt.
Als je dan toch bezig bent, zou ik dan wel een wat orginelere kleur kiezen dan darksilver. Of niet helemaal wrappen maar een mooie persoonlijke sticker erop of zo.
Ik kan niet goed zien of jouw auto een spoiler heeft maar wellicht wil je de spoiler ook wel in dezelfde kleur maken? (tip)
Misschien wist je het al , maar BadSmini heeft een eigen stickersjoppie op dit forum en hij kent de mini door-en-door. Ik zou zeker even bij hem een prijsje opvragen.
Als je dan toch bezig bent, zou ik dan wel een wat orginelere kleur kiezen dan darksilver. Of niet helemaal wrappen maar een mooie persoonlijke sticker erop of zo.
Ik kan niet goed zien of jouw auto een spoiler heeft maar wellicht wil je de spoiler ook wel in dezelfde kleur maken? (tip)
Misschien wist je het al , maar BadSmini heeft een eigen stickersjoppie op dit forum en hij kent de mini door-en-door. Ik zou zeker even bij hem een prijsje opvragen.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- serapsu
- Mod virus alert!
Bericht
thanks Berry, het wordt er niet makkelijker op:)
Het ligt natuurlijk ook aan de foto's...
Daarnaast lijkt de cooper s met een wit dak iets ruimer en frisser dan met een zwart dak.
Daarentegen is een zwart dak wat stoerder, zeker icm met chrome spiegels.......
Het ligt natuurlijk ook aan de foto's...
Daarnaast lijkt de cooper s met een wit dak iets ruimer en frisser dan met een zwart dak.
Daarentegen is een zwart dak wat stoerder, zeker icm met chrome spiegels.......
- serapsu
- Mod virus alert!
Bericht
trouwens wat denken jullie ervan als ik deze R99 Double-Spoke Design Anthracite Light Alloy Wheel
Anthracite
7J x 17
205/45 R17 tire
Model Years 2005-2009
Accessory on all models ($2,725)
http://libraryofmotoring.info/miniwheelguide.html#17
ga monteren
Anthracite
7J x 17
205/45 R17 tire
Model Years 2005-2009
Accessory on all models ($2,725)