Welke achterbumper?

De buitenkant, van bonnet stripes tot bodykits.
Cannuccia
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

Welke achterbumper?

11 aug 2009, 10:24

Omdat ik laatst van achter ben aangereden :( , wordt er een nieuwe bumper geplaatst op m'n Cooper. Dit is natuurlijk DE mogelijkheid om een andere achterbumper te laten plaatsen.
Ik heb van Dubbelsteyn al een offerte gehad van de standaardbumper en voor €150,- meer (dan wat ik terug krijg van de verzekering) plaatst ie er een Aerobumper op.
Alleen ben ik niet van plan om in de toekomst de rest van de aero-kit te plaatsen.
Ik wil wel een S voorbumper en side skirt gaan plaatsen. Zal dit er gek uit zien in combinatie met de Aero achterbumper?
Het liefst laat ik nu een S achterbumper plaatsen, maar dan moet ik ook een andere uitlaat (Dubbelsteyn: €1250,- origineel S en gemonteerd) En dat vind ik toch een beetje prijzig worden (zeker gezien m'n andere MINI uitgaven deze maand)

Wat vinden jullie?

Rianne
maus105
Bonkey

11 aug 2009, 10:57

staat niet raar hoor.ik heb aeroskirts s voorbumper en aero achterbumper.als je toch besluit om een s aero bumper te plaasten laat me het dan weten.want ik ben op zoek naar een aero cooper achterbumper.dan kunnen we misschien iets moois regelen :wink:
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 aug 2009, 11:28

Dit lijkt me dan een goede optie voor je: een S achterbumper in combinatie met je huidige uitlaat :).

Afbeelding
Afbeelding

Je schijnt gewoon de zwarte kunststof strip van een Cooper-achterbumper (dus met de uitsparing rechts) te kunnen plaatsen op een S-bumper 8).
Afbeelding
Ossie
The Calendar Guy

11 aug 2009, 15:21

Precies wat Ivo zegt....

Zeker voor een S bumper gaan. Vooral als je toch van plan bent om een S voorbumper en skirts te nemen.

Lekker goedkoper ook, en makkelijker te vinden op MP of Ebay.

En een Aero achterbumper vindt ik persoonlijk spuuglelijk, omdat er grote vlakken in zitten met grote stickers. Deze verkleuren ook met de tijd.

IMHO

Ossie
Afbeelding
Jobraay
Enthousiast
Enthousiast

11 aug 2009, 21:07

via jonker heb je voor 100 euro een cooper S achterbumper

laat deze spuiten vor 150 euro en je bent klaar rest van het geld kun je mooi in je zak stoppen (of uitgeven aan andere minidingen)

eventueel via marktplaats uitlaatje erbij stond er laatst ook een op voor 175 euro

als je sideskirts wilt voor cooper S en je wilt ze toch in kleur spuiten mag je die van mij gratis hebben zitten wel wat krassen op maar dat maakt niets uit als ze gespoten worden
maus105
Bonkey

11 aug 2009, 21:16

je hoeft die stickers niet in je achterbumper te plakken.en vind je hem echt spuuglelijk?
Afbeelding
Ossie
The Calendar Guy

12 aug 2009, 14:38

@Maus:

Als je van een shaved look houdt, zoals hier boven, dan past het wel bij elkaar. Maar een achterbumper van de gehele aero-kit valt zo uit de toon. (lees: kaal)

Een S kont is in mijn ogen het mooist. :wink:
Afbeelding

Terug naar “Exterieur”