Sinds een week heb ik last van een fluittoon dat van voren komt. Het is alleen bij 140 km/h en meer.
Voorheen nooit ergens last van. Kan dit nu dan ineens de voorruit zijn?
Het is moeilijk na te gaan waar het geluid precies vandaan komt. Het is in iedergeval de wind.
Fluittoon bij 140km/h en hoger
- @mr
- Bijna verslaafd
Bericht
Zo hard mag je niet in Nederland !! 
Je zou even kunnen kijken of je A stijl goed zit en de raamlijsten. Het raam zelf zou niet kunnen zakken (lijkt me erg vreemd).
Kun je wel aangeven of thet recht van voor komt, of vanaf de zijkant aan de voorzijde.
Arjan

Je zou even kunnen kijken of je A stijl goed zit en de raamlijsten. Het raam zelf zou niet kunnen zakken (lijkt me erg vreemd).
Kun je wel aangeven of thet recht van voor komt, of vanaf de zijkant aan de voorzijde.
Arjan
Laatst gewijzigd door @mr op 02 sep 2009, 10:49, 1 keer totaal gewijzigd.
- StefanCS
- Bijna verslaafd
Bericht
Bedankt voor de tips.
Ik ga ff kijken. De linker a stijl heb ik een maand geleden vervangen. Maar 3 weken lang geen gefluit.
Afgelopen weekend heb ik het rubber boven de ruit afgeplakt en de a stjlen afgeplakt, maar weinig resultaat.
Weet niet of de dealer het probleem kan maken. Als het wat minder waait hoor ik het pas bij 160km/h en weet niet of de monteurs zo hard mogen rijden.
Ik ga ff kijken. De linker a stijl heb ik een maand geleden vervangen. Maar 3 weken lang geen gefluit.
Afgelopen weekend heb ik het rubber boven de ruit afgeplakt en de a stjlen afgeplakt, maar weinig resultaat.
Weet niet of de dealer het probleem kan maken. Als het wat minder waait hoor ik het pas bij 160km/h en weet niet of de monteurs zo hard mogen rijden.
- zmorf
- Bijna verslaafd
Bericht
heb hetzelfde probleem,kan ook de stand van de wind zijn die langs je luchtinlaat roosters (air intakes) gaat,deze werken door hun honingraat vorm als fluit
.
ik maak er niet zo'n punt van,net wat je zegt als het minder waait heb je er ook minder last van.
dus altijd bergaf en de wind in je rug

ik maak er niet zo'n punt van,net wat je zegt als het minder waait heb je er ook minder last van.
dus altijd bergaf en de wind in je rug

- @mr
- Bijna verslaafd
Bericht
Ar.
Zit het filterschuim nog onder de honingraat van het inlaatrooster? Als dit open is wordt het fluiten niet gedempt.StefanCS schreef:Ik kom toch regelmatig boven de 140km/h, dus vind het dan wel irritant. Daarnaast heb ik hem te koop staan en komt een beetje raar over met een fluittoon
Ar.
Onze sponsors