Vandaag de dealer aan de telefoon over de aero set,
deze vertelde mij dat ze de set in de grondlak moeten bestellen en vervolgens zelf in de gewenste kleur moeten spuiten. Er zou geen gespoten set af-fabriek leverbaar zijn...
Klopt dit of laten ze me dubbel betalen?
Aeropack altijd ongespoten?
- Dave C
- Enthousiast
Bericht
dat is zo, zelfs als je een nieuwe mini met aero pack besteld word het pack in de grondlak nageleverd en bij de dealer gespoten
toch zou het te bestellen zijn in de kleur, ooit zou het toch mogelijk geweest zijn..., dat het nu nog kan weet ik niet
zoiezo zijn ze er vanaf gestapt omdat er 8 van de 10 keer kleurverschil op zit als het van de fabriek zou komen (deze worden/werden dan ook door toeleveringsbedrijven van Mini gespoten) , dus doe je er beter aan om de dealer of andere deze te laten spuiten
dat is wat ik er van weet
grtz
toch zou het te bestellen zijn in de kleur, ooit zou het toch mogelijk geweest zijn..., dat het nu nog kan weet ik niet
zoiezo zijn ze er vanaf gestapt omdat er 8 van de 10 keer kleurverschil op zit als het van de fabriek zou komen (deze worden/werden dan ook door toeleveringsbedrijven van Mini gespoten) , dus doe je er beter aan om de dealer of andere deze te laten spuiten
dat is wat ik er van weet
grtz

Cooper Checkmate
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
De aerokit kan je bestellen in grondlak of compleet gespoten.
De dealer adviseert altijd om het in grondlak te bestellen en door hun te laten spuiten. De levertijd is hier niet zo lang.
Er zit een lange levertijd als je de aerokit in kleur wilt bestellen (>1 maand). Kijk maar naar de groupbuy van die aeroskirt. Daar moest je ook een aantal weken wachten. Volgens mij ook nog duurder dan door de dealer te laten spuiten en ook meer kans op kleurverschil.
Dit is wat ik begrepen heb
De dealer adviseert altijd om het in grondlak te bestellen en door hun te laten spuiten. De levertijd is hier niet zo lang.
Er zit een lange levertijd als je de aerokit in kleur wilt bestellen (>1 maand). Kijk maar naar de groupbuy van die aeroskirt. Daar moest je ook een aantal weken wachten. Volgens mij ook nog duurder dan door de dealer te laten spuiten en ook meer kans op kleurverschil.
Dit is wat ik begrepen heb

- Sid
- Volledig MINI minded!
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Volgens mij is 1127 euro incl montage best redelijk.
Is die 1523 euro incl montage?MINIJCW schreef:Ik ga nu dus even uit van de complete aero set, dus voor en achter en sideskirts (maar die heb je al) en zwarte grille, is de prijs alleen in grondlak €1157 en gespoten €1523. Dus wat Jan de Jongh vraagt is teveel
Volgens mij is 1127 euro incl montage best redelijk.
- FunkyRAT
- Be Mini
Bericht
sideskirts komen op fabriekgespoten op zo'n 500 euro grof gerekend, ex montage, dealergespoten (MINI Den Haag) 630 euro ex montage en dan komen er nog 2 grilletjes bij van €4.27 per stuk. Ongespoten side skirts kosten 217,47 ex die 2 grilletjes. Die voorbumper ongespoten kwam op een 300 euro ex de kapjes voor mistlichten en ex de 2 grilles (boven en onder, dus niet die motorkapgrille) en die 2 grilles waren iets van 30 voor de bovenste en 40 euro voor de onderste.
@SID: let wel; dealergespoten is altijd duurder dan fabriekgespoten. Dus vandaar dat het lijkt alsof jan de jong (incl montage) veel rekent, maar ik moet zeggen, als ze dit voor 2 september voor elkaar hebben, ben je goedkoop uit, aangezien fabriekgespoten je 4 weekies wachten kost. En die voor en achterbumper monteren kost een uurtje totaal. Dealer rekent per uur ongeveer 90 euro, en hoeveel tijd ze hiervoor uittrekken kan je opzoeken in de ETK/TIS. En fabrieksgespoten is wel degelijk mogelijk.
@SID: let wel; dealergespoten is altijd duurder dan fabriekgespoten. Dus vandaar dat het lijkt alsof jan de jong (incl montage) veel rekent, maar ik moet zeggen, als ze dit voor 2 september voor elkaar hebben, ben je goedkoop uit, aangezien fabriekgespoten je 4 weekies wachten kost. En die voor en achterbumper monteren kost een uurtje totaal. Dealer rekent per uur ongeveer 90 euro, en hoeveel tijd ze hiervoor uittrekken kan je opzoeken in de ETK/TIS. En fabrieksgespoten is wel degelijk mogelijk.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Zijn aerosideskirts niet mooier als je als aerobumpers neemt, dan de huidige gespoten standaard skirts? 

- Sid
- Volledig MINI minded!
Bericht
uiteraard, een heel aeropack is mooier, maar het geld is op een gegeven moment op he
heb max 1000 euro liggen (en geen cent meer, principe) en daarvan wil ik een aero voorbumper en aero achterbumper gespoten en wel in huis hebben. monteren ervan doe ik zelf wel (jan de jong zei dat ze twee uurtjes nodig hebben, dus 1172 - (2 x 90 = 180) = 992 euro)
mistlamphouders ofzo heb ik niet nodig: ram air baby

heb max 1000 euro liggen (en geen cent meer, principe) en daarvan wil ik een aero voorbumper en aero achterbumper gespoten en wel in huis hebben. monteren ervan doe ik zelf wel (jan de jong zei dat ze twee uurtjes nodig hebben, dus 1172 - (2 x 90 = 180) = 992 euro)
mistlamphouders ofzo heb ik niet nodig: ram air baby

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Daar ben ik ook al een tijdje naar aan 't kijken. Maar dan wil ik de mistlampen behouden. Ik dacht eraan om slang achter gaas te monteren, maar dan... hoe omhoog naar filter?Sid schreef:mistlamphouders ofzo heb ik niet nodig: ram air baby
Onze sponsors