Tips gevraagd

De buitenkant, van bonnet stripes tot bodykits.
Nicks000
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Tips gevraagd

27 mei 2010, 16:55

Gisteren lid geworden de MINI club! Het virus begint toe te slaan.

Zou het erg leuk vinden om van de kenners wat tips te krijgen om mijn MINI nog mooier/stoerder/leuker te maken!

Afbeelding

Afbeelding

Alle tips en ideeen zijn welkom!!

PS: Vind het warme onthaal in het "who are U" topic erg leuk! Thanks allemaal!
MaVaEe
Koeien-teller

27 mei 2010, 16:59

Flink verlagen, 18 inch velgen en een aerokitje en je bent klaar! :mrgreen:
Afbeelding
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 mei 2010, 17:00

haha :lol:

jij ben snel besmet!! :P

maar wat jou mini nog mooier zou maken als ie is....

paar cm verlagen... (kan met veren of schroefset) dat maakt hem al een stuk stoerder.
AERO bumpers, vind ik zelf heel lekker staan.
een setje JCW velgen
en tjah... in theorie is alles wat je kan bedenken mogelijk, gewoon een kwestie van wat jij mooi vind, en wat je er aan uit wilt geven... :lol:

Succes!!
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 mei 2010, 17:01

MaVaEe schreef:Flink verlagen, 18 inch velgen en een aerokitje en je bent klaar! :mrgreen:
goh, we hebben dezelfde ingeving... :lol:
GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 mei 2010, 17:22

Kvind de ideëen van je striping wel heel leuk. Best origineel..

Maar het is een beetje veel!

Verder zijn de basisingrediënten:

- Goede verlaging (veren of schroefset)
- Dikke velgen (min. 17" en wat breder)
- S-bumpers of aerokit

Daar begint het mee.. Verder kan je nog veel doen naar je eigen smaak :)
Nicks000
Nieuw Lid
Nieuw Lid

27 mei 2010, 17:47

Bedankt voor jullie reactie`s! Het verlagen klinkt heel interessant! Wat is aan te bevelen, veren of schroefset, of iets dit echt een persoonlijke keuze?

De velgen en de banden die er nu op zitten zijn zo goed als nieuw......., maar 18 inch staat wel heel mooi natuurlijk (twijfel twijfel twijfel) :wink:

En wat betreft de striping, is deze er eventueel makkelijk af te halen?
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 mei 2010, 17:51

Setje wipac driving lights! Als het goed is heeft chris nog een set te koop. Zou je mini niet misstaan! Die van mij komen er over een paar weken op 8)
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 mei 2010, 17:52

OH, en om niet te vergeten: HEEL snel een newminiclub.nl sticker regelen en erop plaatsen natuurlijk ;)
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 mei 2010, 17:58

Leuke mini, en met de opgesomde mods zal ie zeker dikker worden. Striping heeft wel wat, maar dan enkel voor op het dak en motorkap, de rest zou er van mij afvliegen...
Nicks000
Nieuw Lid
Nieuw Lid

27 mei 2010, 18:13

Fred schreef:Leuke mini, en met de opgesomde mods zal ie zeker dikker worden. Striping heeft wel wat, maar dan enkel voor op het dak en motorkap, de rest zou er van mij afvliegen...
De stripings aan de zijkant vind ik ook het minst mooi en zouden er van mij ook wel af mogen, ben alleen benieuwd of dit goed gaat en er geen kleur verschil ontstaat?!
BadSMini
Mod virus alert!
Mod virus alert!

27 mei 2010, 21:52

Nicks000 schreef:
Fred schreef:Leuke mini, en met de opgesomde mods zal ie zeker dikker worden. Striping heeft wel wat, maar dan enkel voor op het dak en motorkap, de rest zou er van mij afvliegen...
De stripings aan de zijkant vind ik ook het minst mooi en zouden er van mij ook wel af mogen, ben alleen benieuwd of dit goed gaat en er geen kleur verschil ontstaat?!
Weet je heel zeker dat de striping wel stickers zijn?
Ik twijfel hieraan omdat het blauw op de achterbumper wel heel erg hard glimt voor een sticker.
Nicks000
Nieuw Lid
Nieuw Lid

28 mei 2010, 21:00

BadSMini schreef:
Nicks000 schreef:
Weet je heel zeker dat de striping wel stickers zijn?
Ik twijfel hieraan omdat het blauw op de achterbumper wel heel erg hard glimt voor een sticker.
Je hebt helemaal gelijk! Alleen de rode streep is een sticker, de rest is zo gespoten! Die rode streep er inmiddels ook vanaf gehaald :) veel rustiger gezicht!

Nu staat de verlaging op de planning! Maar zoals gezegd, heb er echt weinig verstand van haha
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 mei 2010, 01:02

Ik zeg: schroefset. Kun je lager dan alleen veren en je hebt dan nog enigszins comfort. Als je wilt mag je het bij mij wel eens proberen.

Goede schroefset is bijvoorbeeld KW (dan ga je naar Beek) of Cobra (dan stuur je Coendek een PM). Ik heb onder de Clubman KW's en onder de JCW Cobra's. Kun je dat verschil ook proberen :wink:

En ik heb weer een reden om plaatjes te spammen. :mrgreen:

Clubman met KW's (Variant 1)

Afbeelding

JCW met Cobra's (EVO III)

Afbeelding

Ik hoor het wel!
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding

Terug naar “Exterieur”