Zou het erg leuk vinden om van de kenners wat tips te krijgen om mijn MINI nog mooier/stoerder/leuker te maken!

Alle tips en ideeen zijn welkom!!
PS: Vind het warme onthaal in het "who are U" topic erg leuk! Thanks allemaal!
goh, we hebben dezelfde ingeving...MaVaEe schreef:Flink verlagen, 18 inch velgen en een aerokitje en je bent klaar!
De stripings aan de zijkant vind ik ook het minst mooi en zouden er van mij ook wel af mogen, ben alleen benieuwd of dit goed gaat en er geen kleur verschil ontstaat?!Fred schreef:Leuke mini, en met de opgesomde mods zal ie zeker dikker worden. Striping heeft wel wat, maar dan enkel voor op het dak en motorkap, de rest zou er van mij afvliegen...
Weet je heel zeker dat de striping wel stickers zijn?Nicks000 schreef:De stripings aan de zijkant vind ik ook het minst mooi en zouden er van mij ook wel af mogen, ben alleen benieuwd of dit goed gaat en er geen kleur verschil ontstaat?!Fred schreef:Leuke mini, en met de opgesomde mods zal ie zeker dikker worden. Striping heeft wel wat, maar dan enkel voor op het dak en motorkap, de rest zou er van mij afvliegen...
Je hebt helemaal gelijk! Alleen de rode streep is een sticker, de rest is zo gespoten! Die rode streep er inmiddels ook vanaf gehaaldBadSMini schreef:Weet je heel zeker dat de striping wel stickers zijn?Nicks000 schreef:De stripings aan de zijkant vind ik ook het minst mooi en zouden er van mij ook wel af mogen, ben alleen benieuwd of dit goed gaat en er geen kleur verschil ontstaat?!Fred schreef:Leuke mini, en met de opgesomde mods zal ie zeker dikker worden. Striping heeft wel wat, maar dan enkel voor op het dak en motorkap, de rest zou er van mij afvliegen...
Ik twijfel hieraan omdat het blauw op de achterbumper wel heel erg hard glimt voor een sticker.
Onze sponsors