De vrouw moest vanochtend licht uitwijken voor een slaapwandelende voetgangster in een nauwe doorgang en heeft de rechter buitenspigel langs een bakstenen muurtje geschampt.
Spiegel boog gelukkig mee, maar het resultaat blijft toch triest: je ziet het zwart er door heen...
Iemand een goede tip met wat voor spul dit weer enigszins toonbaar te krijgen is (witte lakstift, "magic polish X", etc.)?
Ik heb nog Commandant 4 staan, maar dat lijkt me niet zo'n goed idee.
Krassen witte spiegelkap
- hbokh
- One wheel wonder
- Contacteer:
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
voor het beste resultaat zou je hem inderdaad over moeten spuiten (of voor een prikke een nieuwe ergens opscharrelen)
voor een enigsinds toonbaar esultaat zou ik gewoon een witte lakstift proberen
(als het je dan alsnog niet bevalt kan je hem alsnog overspuiten
)
Succes!
voor een enigsinds toonbaar esultaat zou ik gewoon een witte lakstift proberen

Succes!
- griendar
- 4 op een rij!
Bericht
Re: Krassen witte spiegelkap
heb nog 2 witte spiegelkappen liggenquote="hbokh"]De vrouw moest vanochtend licht uitwijken voor een slaapwandelende voetgangster in een nauwe doorgang en heeft de rechter buitenspigel langs een bakstenen muurtje geschampt.
Spiegel boog gelukkig mee, maar het resultaat blijft toch triest: je ziet het zwart er door heen...
Iemand een goede tip met wat voor spul dit weer enigszins toonbaar te krijgen is (witte lakstift, "magic polish X", etc.)?
Ik heb nog Commandant 4 staan, maar dat lijkt me niet zo'n goed idee.[/quote]
Ik heb nog Commandant 4 staan, maar dat lijkt me niet zo'n goed idee.[/quote]
Onze sponsors