Krassen witte spiegelkap

De buitenkant, van bonnet stripes tot bodykits.
hbokh
One wheel wonder
One wheel wonder
Contacteer:

Krassen witte spiegelkap

02 sep 2010, 19:26

De vrouw moest vanochtend licht uitwijken voor een slaapwandelende voetgangster in een nauwe doorgang en heeft de rechter buitenspigel langs een bakstenen muurtje geschampt.
Spiegel boog gelukkig mee, maar het resultaat blijft toch triest: je ziet het zwart er door heen...

Iemand een goede tip met wat voor spul dit weer enigszins toonbaar te krijgen is (witte lakstift, "magic polish X", etc.)?
Ik heb nog Commandant 4 staan, maar dat lijkt me niet zo'n goed idee.
speedy
NMC Legend
NMC Legend

02 sep 2010, 19:49

opnieuw spuiten ;)
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 sep 2010, 09:36

voor het beste resultaat zou je hem inderdaad over moeten spuiten (of voor een prikke een nieuwe ergens opscharrelen)
voor een enigsinds toonbaar esultaat zou ik gewoon een witte lakstift proberen ;) (als het je dan alsnog niet bevalt kan je hem alsnog overspuiten ;) )

Succes!
griendar
4 op een rij!
4 op een rij!

Re: Krassen witte spiegelkap

03 sep 2010, 14:22

heb nog 2 witte spiegelkappen liggenquote="hbokh"]De vrouw moest vanochtend licht uitwijken voor een slaapwandelende voetgangster in een nauwe doorgang en heeft de rechter buitenspigel langs een bakstenen muurtje geschampt.
Spiegel boog gelukkig mee, maar het resultaat blijft toch triest: je ziet het zwart er door heen...

Iemand een goede tip met wat voor spul dit weer enigszins toonbaar te krijgen is (witte lakstift, "magic polish X", etc.)?
Ik heb nog Commandant 4 staan, maar dat lijkt me niet zo'n goed idee.[/quote]

Terug naar “Exterieur”