. . . nou heb ik net een verlagingssetje op de kop getikt waar op stond dat ze geschikt zijn voor een R50 maar nu lees ik in de beschrijving dat ze bedoeld zijn voor een na 11-2006 model.
Is dat dan ook een R50 ???
Ik heb namelijk een Cooper van 2002 wat volgens mij een R50 is maar passen de veren die ik dan nu heb wel onder de auto ????
André
H&R verlagingsset
- reddevilduc
- 4 op een rij!
Bericht
Zal er vanavond een plaatje van maken en proberen te posten.
Okee . . . ik heb twee foto's in mijn galary geplaatst. Ik krijg ze nog even niet in het bericht geplakt.
Ik hoop dat jullie er een beetje wijs uit kunnen worden wat voor veren het nu werkelijk zijn.
André
Okee . . . ik heb twee foto's in mijn galary geplaatst. Ik krijg ze nog even niet in het bericht geplakt.
Ik hoop dat jullie er een beetje wijs uit kunnen worden wat voor veren het nu werkelijk zijn.
André
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht

Als ze zijn voor een eerste generatie, ná `11=2006, dan zou wel eens de cabrio bedoeld kunnen worden. Die r52 is nog een hele tijd na de introductie van R56 hatchback als Gen1 geproduceerd. (tot 07=2008 om precies te zijn).

Als ze zijn voor een eerste generatie, ná `11=2006, dan zou wel eens de cabrio bedoeld kunnen worden. Die r52 is nog een hele tijd na de introductie van R56 hatchback als Gen1 geproduceerd. (tot 07=2008 om precies te zijn).
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- reddevilduc
- 4 op een rij!
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Not for me 

Gr, Marcel
- reddevilduc
- 4 op een rij!
Bericht
Heb net even de doos gecontroleerd en er staat een 1 achter het nummer dus dan mag ik er wel van uit gaan dat het een setje is voor een R-56
Bedankt voor de info . . . . . . alleen heeft iemand interesse ?????
Ik heb een R50 en heb er dus helemaal nul comma nix aan !!!!
Nooit gedacht dat een setje verlaginsveren voor een Mini zo'n klus zou zijn !
André
Bedankt voor de info . . . . . . alleen heeft iemand interesse ?????
Ik heb een R50 en heb er dus helemaal nul comma nix aan !!!!

Nooit gedacht dat een setje verlaginsveren voor een Mini zo'n klus zou zijn !
André
Onze sponsors