Goedenavond allemaal,
ik heb vanmiddag bij een officiële dealer de prijsopgave aangevraagd voor de onderstaande zaken, wat vinden jullie van de prijzen?
Verstralers: 585,00 Euro incl. montage.
Bonnetstriping : 150,00 Euro incl. montage.
Sport-stripes (Bonnet): 200,00 Euro incl. montage.
groeten,
Remko
Prijs aanvraag bonnet stripping en verstralers. Duur?
- Minderbinder
- Nieuw Lid
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
De verstralers zijn zo verschrikkelijk duur omdat de montage, zeker bij de dealer, enkele uren in beslag neemt en die rekenen ze flink door.
Verder is het voor de streepjes ook behoorlijk geprijsd.
We hebben hier op't forum verschillende mensen die voor veel minder streepjes plakken
Verder is het voor de streepjes ook behoorlijk geprijsd.
We hebben hier op't forum verschillende mensen die voor veel minder streepjes plakken

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Vind de prijzen voor een dealer wel oke. Maar als je vergelijkt dat wanneer je er zelf iets werk aan wilt doen, kan je heel veel geld besparen.
Streepjes op motorkappen zijn diverse mensen voor op dit forum, en je zou het (theoretisch) ook nog zelf kunnen plakken. Maar het is een klusje dat je gewoon in de vingers moet hebben.
Verstralers zijn ook veel werk omdat ze door de dealer ook in de boordcomputer moeten worden geactiveerd. Veel mensen die het zelf monteren, schakelen het gewoon met het grootlicht. Maar dan moet je wel handigheid met electronica hebben. Je kunt dan voor ong. 200-250 euro klaar zijn, plus een krat bier voor de monteur die het in z'n garage voor je erop zet.
Streepjes op motorkappen zijn diverse mensen voor op dit forum, en je zou het (theoretisch) ook nog zelf kunnen plakken. Maar het is een klusje dat je gewoon in de vingers moet hebben.
Verstralers zijn ook veel werk omdat ze door de dealer ook in de boordcomputer moeten worden geactiveerd. Veel mensen die het zelf monteren, schakelen het gewoon met het grootlicht. Maar dan moet je wel handigheid met electronica hebben. Je kunt dan voor ong. 200-250 euro klaar zijn, plus een krat bier voor de monteur die het in z'n garage voor je erop zet.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Cor
- Be Mini
Bericht
ik heb mijn streepjes zelf geplakt,
was aan materiaal voor de strepen 20 € kwijt.
en dan had ik daar ook de strepen voor de achterklep voor.
ik ben er ongeveer 1,5 uur mee bezig geweest (motorkap + achterklep)
zie mijn Gallery voor foto's.
dus als je het zelf kan,scheeld het je aardig wat eurootjes.
was aan materiaal voor de strepen 20 € kwijt.
en dan had ik daar ook de strepen voor de achterklep voor.
ik ben er ongeveer 1,5 uur mee bezig geweest (motorkap + achterklep)
zie mijn Gallery voor foto's.
dus als je het zelf kan,scheeld het je aardig wat eurootjes.

Onze sponsors