Passen facelift koplampen ook in een pre-facelift Mini?
- thijsied
- Enthousiast
Bericht
Passen facelift koplampen ook in een pre-facelift Mini?
Ik vraag mij af of de koplampen van een 2006 Cooper S ook in een 2003 Cooper S passen, iemand die hier een antwoord op weet?
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- thijsied
- Enthousiast
Bericht
Nog 1 vraagje
Mijn auto is een Engelse versie dus het licht in de koplampen schijnt ook de andere kant op, weet iemand of dit makkelijk om te zetten is naar de goede kant?
Of moet ik hele andere koplampen kopen?
Ze zijn xenon btw, voor als dat belangrijk is.

Mijn auto is een Engelse versie dus het licht in de koplampen schijnt ook de andere kant op, weet iemand of dit makkelijk om te zetten is naar de goede kant?
Of moet ik hele andere koplampen kopen?
Ze zijn xenon btw, voor als dat belangrijk is.
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Goede vraag, die PREfacelift halogeenkun je dacht ik zo verstellen middels een schroef aan de achterkant, maar of dat met xenon ook kan, en of facelift dat kan???? Kon nog best lastig zijn....
Maar d'r zijn d'r hier wel wat met fl xenon die zo kunnen kijken denk ik
Maar d'r zijn d'r hier wel wat met fl xenon die zo kunnen kijken denk ik
- r53moon
- Leerling Mini lid
Bericht
even een oude topic weer omhoog..
Iemand een idee of de facelift OEM Xenon koplampen (2006) plug and play zijn indien ik deze wil monteren op mijn prefacelift Cooper S met OEM xenon uit 2003.
Zijn alle stekkertjes, sproeier, motorversteller gewoon overzetbaar?
En als zijn de sproeierkapjes ook overzetbaar van prefacelift naar facelift?
Iemand een idee of de facelift OEM Xenon koplampen (2006) plug and play zijn indien ik deze wil monteren op mijn prefacelift Cooper S met OEM xenon uit 2003.
Zijn alle stekkertjes, sproeier, motorversteller gewoon overzetbaar?
En als zijn de sproeierkapjes ook overzetbaar van prefacelift naar facelift?
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja, kun je gewoon 1 op 1 overzetten. Sommige auto's hebben wel een software-update nodig omdat de lampen anders knipperen, maar welke precies is niet duidelijk. Over het algemeen: hoe ouder de MINI, hoe groter de kans dat het probleemloos werkt. Op mijn Cooper uit 03/2002 werkte het gewoon.
Onze sponsors