Vraagje Rota MC's

De buitenkant, van bonnet stripes tot bodykits.
boiydiego
Enthousiast
Enthousiast

Vraagje Rota MC's

21 apr 2012, 15:11

even vraagje zijn de rota mc's nog te krijgen ? zoja waar ?
in 17 duim ? zoja welke breedtes et's ?
kleuren?

hieronder te zien in 18 duim vind ze wel mooi maar band kast effect op de rode mini vanvoor laat zwaar de wensen over vind ik
kwil laag gaan met de mini maar twijfel tussen 18 of 17 als ik die foto zie :roll:
heb ook nog 4 nieuwe banden 205/40/17 liggen die ik op de 17 zou kunne trekken buget gezien mss beter dan duurde 18 duim banden te moete kopen denk ik mss

Afbeelding
Laatst gewijzigd door boiydiego op 21 apr 2012, 15:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 apr 2012, 15:16

Lijken toch op de wielen die Bluechaser te koop heeft?

http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... sc&start=0
boiydiego
Enthousiast
Enthousiast

21 apr 2012, 15:22

ja had ik gemerkt peter maar de bandenmaat erop ligt me niet zo op zijn velgen
anders had ik ze mss van hem gekocht zou ze liever in 17 hebben as ze te krijgen zijn tenminste en met goude hart
maar als je zen foto ziet quasi bodemvrijheid moet dat bijmij ongeveer de helft minder worden
de etwaarde van zijn wielen lijkt goed te zijn alleen zou ik er 205/35/18 opgooien = meer plaats voor de veerpootring door bollere band meer verlangings mogelijkheid voor en achter .

Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 apr 2012, 09:44

Ik denk dat die neus van de rode zo hoog staat omdat hij op een helling staat. Als 'ie dan op de handrem staat wordt 'ie aan de achterkant omlaag gedrukt en voor omhoog.

Je kan Rarerims (Martin heet die gozer geloof ik) een mailtje sturen met je vraag: http://www.rarerims.nl/site/

Even aangeven dat je via de NewMINIclub daar terecht bent gekomen.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding

Terug naar “Exterieur”