GOTVER DE GOTVER DE OHQ#RHO#)#$)
Ik heb van die spotjes voor op me net nieuwe mini zitten(wel 2de hands maar heb ehm net 3 maanden), nu hebben ze er 1 afgetrapt of gedraait.
Deze hangt alleen aan ze stroom draaitjes en bij de ander is deze compleet naar beneden gebogen.
Hij stond geparkeerd bij me studentenkamer in Rotterdam, kralingen...
Moet hem nog even goed wassen etc om te kijken of er niet grote krassen zijn gemaakt ... ik baal als een TIJGER !!!!
arggggggg
Weet iemand wat nieuwe lichtjes kosten ?
Vandalisme !!!!
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nou, Norman! dat is mooie balen zeg
Er staat hier een topic waar de lampjes tegen een spotprijs worden aangeboden. Zoek even via de zoekfunctie op het forum naar: driving lights R53, dan kom je er wel!
Sterkte met het herstel en als je ze tegen het lijf mocht rijden....niet twijfelen maar gassen!!

Er staat hier een topic waar de lampjes tegen een spotprijs worden aangeboden. Zoek even via de zoekfunctie op het forum naar: driving lights R53, dan kom je er wel!
Sterkte met het herstel en als je ze tegen het lijf mocht rijden....niet twijfelen maar gassen!!

Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- Fred
- Volledig MINI minded!
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Verdomme zeg!!
Hetgene waar altijd voor vrees is jou dus overkomen! Ze zien er erg vandalisme-potentieel uit, maar dat is natuurlijk geen reden om ze ook daadwerkelijk eraf te halen. Succes met herstel!
Grtz HenkieTenk

Hetgene waar altijd voor vrees is jou dus overkomen! Ze zien er erg vandalisme-potentieel uit, maar dat is natuurlijk geen reden om ze ook daadwerkelijk eraf te halen. Succes met herstel!
Grtz HenkieTenk
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het moet niet gekker worden zeg!
Stelletje lamlullen die het zijn geweest!
Wat gruwelijk triest weer... 

- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

"We've got a thing that's called...MINI love"
Ik kan echt niet tegen dit soort dingen he
Wij werken ons allemaal het apezuur om een zo'n supercoole MINI te kunnen rijden en het wordt gewoon gesloopt door idioten die of jaloers zijn of nergens respect voor hebben. Je kunt je er heel kwaad over maken maar het lost niks op. Zo snel mogelijk alles weer in orde zien te krijgen en snel vergeten.

"We've got a thing that's called...MINI love"
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Onze sponsors