Instaplijst Cooper S
- SCUD
- Mod virus alert!
Bericht
Instaplijst Cooper S
Verdwijnt de instaplijst bij het monteren van aero side skirts? Ik ben er nog niet aan begonnen, maar het lijkt erop dat deze dus verdwijnt. Klopt dat, of heb ik het mis? Heeft er trouwens iemand een beschrijving voor het DEmonteren van de originele Cooper S skirts, of wijst dat zichzelf, en kan iedere idioot (zoals ik) dat zelf? Als het goed is gaan ze zaterdag naar een spuiter toe (THNX Menno) en kan ik volgende week beginnen. Heb de PDF file om ze te monteren al geprint, maar kom toch dingetjes tegen die ik niet helemaal snap. Wellicht dat ik daar jullie raad nog bij ga vragen.
Surreality Just Got Funky!
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als je de instaplijst héél voorzichtig er af haalt met een flos/ijzer draad en zorgt dat deze niet buigt zou je hem kunnen hergebruiken door deze weer te bevestigen met goede dubbelzijdige tape. Anders zoals Coen schrijft.
De sideskirts verwijderen is gewoon volgens de handleiding alles loshalen en dan flink rukken. Zorg voor nieuwe clips bij de hand.
De sideskirts verwijderen is gewoon volgens de handleiding alles loshalen en dan flink rukken. Zorg voor nieuwe clips bij de hand.
- SCUD
- Mod virus alert!
Bericht
OK, bedankt voor deze info, weer een stuk wijzer. Jammer dat de instaplijst verdwijnt, vond em altijd wel mooi! Ga het wel proberen met dunne draad, wie weet! Ik heb alle clips en bevestigingsmaterialen, de skirts zijn nieuw en nog in de verpakking.
Surreality Just Got Funky!
Onze sponsors