Ik heb "ooit".., toen ik mn mini cooper S kocht, voorgenomen hem nooit uit te lenen of iemand anders erin te laten rijden.
Tot vorige week.., toen ik toch ietsje de diep in het glaasje had gereden om zelf nog verantwoord naar huis te rijden.
Een goede vriendin bood gewillig aan me thuis af te zetten, en mn dierbare mini de volgende dag weer netjes terug te brengen. De rit naar huis verliep prima, en gaf eenmaal thuis gekomen met een gerust hart de sleuteltjes mee, zodat ik lekker mn roes kon uitslapen!
De volgende dag werd ik wakker door de telefoon, ze had "een stoep" over het hoofd gezien, en daar met zo'n 50 km/u mn gespoten 18" DTM velg overheen gereden.
Je raad t al, er zit nu een afwijking in het wiel, dus ik moet hem laten richten.
Ik woon zelf in de regio Leiden, en werk in regio Rdam, heeft iemand hier misschien een goed adres om deze velg te laten richten en opnieuw te laten spuiten ?
Het liefst zou ik in de tussentijd mobiel blijven, dus als iemand nog 4 wielen heeft liggen ter bruikleen/huur dan hoor ik het ook graag.
Alvast bedankt!