Hoi,
Ik ben op zoek naar een complete voorkant van een mini one/cooper, dus motorkap, rechtervoorscherm, bumper en ook de airbags en gordelspanners. Liefst al in de kleur chili-red.
Tevens zoek ik een achterspoiler uit het chili-pakket.
Heeft iemand nog gebruikte onderelen of kent iemand een bedrijf voor gebruikte mini onderdelen?
Ik hoor het graag.
Gr.Martin
Onderdelen Mini one/cooper 2003
- Gert-Jan
- Leerling Mini lid
Bericht
Onderdelen Mini
Autodemontage Renoy in Waardenburg heeft een groot aantal test auto's opgekocht, je kan het hier eens proberen. Voor een airbagsetje kan je even kijken bij Autodemontage pfijffers in Raalte.
Rhenoy: 0418-657474
Pfijfers: 0572-351728.
En als dit allen niet lukt kan je het proberen bij Sterkens en van de Briel te Made. 0162-671167.
Succes!
Nieuwprijzen:
motorkap 198.12
voorbumper chroomline 122.46
voorscherm 63.18
Prijzen zijn ex btw
Rhenoy: 0418-657474
Pfijfers: 0572-351728.
En als dit allen niet lukt kan je het proberen bij Sterkens en van de Briel te Made. 0162-671167.
Succes!
Nieuwprijzen:
motorkap 198.12
voorbumper chroomline 122.46
voorscherm 63.18
Prijzen zijn ex btw
- Gert-Jan
- Leerling Mini lid
- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
Jonker in Huissen heeft nog een rode voor en achterbumper liggenMartin schreef:Bedankt, voor de reacties. Ik ga morgen weer verder bellen.
RHenoy heeft niets meer.
Ik heb zelf al een zwarte bumper maar voor de vervanging zoek ik het liefst alles in de kleur rood.
We zoeken rustig verder.
Gr. Martin

- Martin
- 4 op een rij!
Bericht
Volgens mij heeft Jonker alleen onderdelen van een cooper S.
Ik wil de auto graag origineel houden en ben dus op zoek naar de voorbumper, rechter voorscherm en motorkap in CHili-red.
Ik ben er al achter dat het vinden van onderdelen in de kleur een wonder betekent. Maar we zoeken gewoon verder.
Gr. Martin
Ik wil de auto graag origineel houden en ben dus op zoek naar de voorbumper, rechter voorscherm en motorkap in CHili-red.
Ik ben er al achter dat het vinden van onderdelen in de kleur een wonder betekent. Maar we zoeken gewoon verder.
Gr. Martin
- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
Okè succes met zoeken.Martin schreef:Volgens mij heeft Jonker alleen onderdelen van een cooper S.
Gr. Martin

- Martin
- 4 op een rij!
Bericht
Mijn mini heeft een ongelukje gehad met als gevolg rechtervoorschade.
Wel een mooie schade, geen radiateur kapot, balkjes en subframe niet geraakt, maar wel het voorfront, bumper, 1 stalen velg en motorkap kapot. Dus vandaar dat ik op zoek ben naar onderdelen.
Het blijft toch leuk om gebruikte onderdelen te kunnen vinden.
Momenteel ben ik alleen nog de bumper en de motorkap nodig, alle overige delen heb ik inmiddels gevonden.
Dus als iemand iets weet, laat het weten.
Gr. Martin
Wel een mooie schade, geen radiateur kapot, balkjes en subframe niet geraakt, maar wel het voorfront, bumper, 1 stalen velg en motorkap kapot. Dus vandaar dat ik op zoek ben naar onderdelen.
Het blijft toch leuk om gebruikte onderdelen te kunnen vinden.
Momenteel ben ik alleen nog de bumper en de motorkap nodig, alle overige delen heb ik inmiddels gevonden.
Dus als iemand iets weet, laat het weten.
Gr. Martin
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zwarte achterlichten voor mini one
Wie kent een adresje voor zwarte achterlichten voor mijn mini one.
De huidige lichten zijn wat jammerlijk. Dit omdat er vocht in mijn rechter licht zit. Nu zal dit met de nieuwe apk (1-2007) toch wel een dingetje gaan opleveren. Via via vernomen dat ik een nieuwe unit moet kopen. Vriend van me deed dit probleem teniet door uienzalf op de rubbers te smeren, maar hij had een mini classic.
Ga nog even zoeken of een gehele zwarte achterkant wel zo mooi is....
De huidige lichten zijn wat jammerlijk. Dit omdat er vocht in mijn rechter licht zit. Nu zal dit met de nieuwe apk (1-2007) toch wel een dingetje gaan opleveren. Via via vernomen dat ik een nieuwe unit moet kopen. Vriend van me deed dit probleem teniet door uienzalf op de rubbers te smeren, maar hij had een mini classic.
Ga nog even zoeken of een gehele zwarte achterkant wel zo mooi is....
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wie weet nog een leuk adresje voor witte knipperlichten?
Heeft iemand nog een leuk adresje voorwitte knipperlichten voor mijn one? Vind de huidige wat te oranje. En deze kan je toch gewoon eruit klikken neem ik aan? Of heef Jonker ze gewoon liggen?
Onze sponsors