Ik zit een beetje op Mobile te zoeken naar een mooie BRG Cooper en nu kwam ik het volgende tegen.
Er staat een Cooper met op het dak en de kofferklep een B in een cirkel.
Gaat het hier om een speciale uitvoering of niet? En gaat het dan om een sticker en zoja, kan je die makkelijk verwijderen??
B op het dak...speciale uitvoering??
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Heb je een foto?
Re: B op het dak...speciale uitvoering??
Volgens mij is het gewoon een sticker?MartinCooper schreef:Ik zit een beetje op Mobile te zoeken naar een mooie BRG Cooper en nu kwam ik het volgende tegen.
Er staat een Cooper met op het dak en de kofferklep een B in een cirkel.
Gaat het hier om een speciale uitvoering of niet? En gaat het dan om een sticker en zoja, kan je die makkelijk verwijderen??
Heb je een foto?
- MartinCooper
- One wheel wonder
Bericht
Ze zetten er iig dit bij;
Drehzahlmesser Special Edition (Großes schwarzes B auf dem Dach),
ik kan nog geen foto's plaatsen. Krijg een melding over iets van om reclame te voorkomen blablabla...
Drehzahlmesser Special Edition (Großes schwarzes B auf dem Dach),

- MartinCooper
- One wheel wonder
Bericht
Op de stippellijn aan het begin van de link moet je even het welbekende adres van Mobile typen
edit mod: lange link weg i.v.m. breedte website, link staat enkele posts verder
edit mod: lange link weg i.v.m. breedte website, link staat enkele posts verder
- MartinCooper
- One wheel wonder
Bericht
Vond het al een beetje vreemd maar het is wel een nette auto met een leuke prijs als je het mij vraagt.
Ach...ver weg....rijden we toch in een weekend ff heen en weer met de oprijwagen.
Ach...ver weg....rijden we toch in een weekend ff heen en weer met de oprijwagen.
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht

Zorg wel dat je er aantal meer opzoekt die ook intressant zijn. Uit eigen ervaring is ook gebleken dat het op een foto er goed uit ziet maar in het echt zitten er nog wat haken en ogen aan.
Haha kee!MartinCooper schreef:Vond het al een beetje vreemd maar het is wel een nette auto met een leuke prijs als je het mij vraagt.

Zorg wel dat je er aantal meer opzoekt die ook intressant zijn. Uit eigen ervaring is ook gebleken dat het op een foto er goed uit ziet maar in het echt zitten er nog wat haken en ogen aan.

- MartinCooper
- One wheel wonder
Bericht
Doe ik ook wel hoor.
Eerst maar eens kijken hoeveel het scheelt met een vergelijkbare auto hier in NL. En ik was niet van plan om er 1000km voor te gaan rijden hoor. Als ie net over de grens staat zou dat mooi zijn.
Had er nog 1 gezien die stond 600km vanaf mijn huis. Om nou even 1200km te rijden om te gaan kijken en vervolgens om te gaan halen...neuh...dan maar wat meer betalen en gewoon een Nederlandse auto kopen.
Eerst maar eens kijken hoeveel het scheelt met een vergelijkbare auto hier in NL. En ik was niet van plan om er 1000km voor te gaan rijden hoor. Als ie net over de grens staat zou dat mooi zijn.
Had er nog 1 gezien die stond 600km vanaf mijn huis. Om nou even 1200km te rijden om te gaan kijken en vervolgens om te gaan halen...neuh...dan maar wat meer betalen en gewoon een Nederlandse auto kopen.
Onze sponsors