Mini John Cooper S Works bodykit
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het is niet de John Cooper S Works bodykit maar de Aerokit.
Alhoewel deze kit op de Works zit heeft deze niets van doen met de Works.
Hij past dan ook op alle 1e generatie Mini's, alleen is het opletten of de achterbumper voor S is vanwege de einstukken die in het midden zitten. Bij de Cooper en One zit deze rechts.
Verder wijkt de achterbumper van de Cabrio af vanwege de scharnieren. Die past niet op een hatchback want dan blijf je met gaten zitten. Andersom kan wel met wat dremelen.
Even zoeken op Aerokit in het forum en je vind veel verdere info.
Alhoewel deze kit op de Works zit heeft deze niets van doen met de Works.
Hij past dan ook op alle 1e generatie Mini's, alleen is het opletten of de achterbumper voor S is vanwege de einstukken die in het midden zitten. Bij de Cooper en One zit deze rechts.
Verder wijkt de achterbumper van de Cabrio af vanwege de scharnieren. Die past niet op een hatchback want dan blijf je met gaten zitten. Andersom kan wel met wat dremelen.
Even zoeken op Aerokit in het forum en je vind veel verdere info.
- Wint
- Volledig MINI minded!
Bericht
Voor de JCW spoiler zou ik Ebay even goed in de gaten houden, ik heb hem 3 weken terug ook een stuk voordeliger uit Duitsland kunnen laten komen (na wat inspanningen...
).
En de John Cooper S Works bodykit, is inderdaad dezelfde als de "Aero"-kit (wat de originele naam is).
Deze bodykit werd voor het eerst geintroduceerd op de JCW MINI, dus de naamsverwarring kan ik begrijpen....
Even trefwoordje in het zoekschermpje intikken, dan krijg je wel genoeg info....
Re: Mini John Cooper S Works bodykit
Ten eerste welkom hier trouwens....pieterdg schreef:Hallo iedereen,
Zelf heb ik een mini one van 2004.
Mijn vraag is nu of er reeds een bodykit van de john cooper s works bestaat die op mijn Mini zou passen.
Ik heb reeds veel op het net gezocht maar niets concreets gevonden.
En waar zou ik de JCW carbon spoiler het goedkoopst kunnen vinden zonder hem te moeten importeren van de USA?
Dank bij voorbaat.
Pieter
Voor de JCW spoiler zou ik Ebay even goed in de gaten houden, ik heb hem 3 weken terug ook een stuk voordeliger uit Duitsland kunnen laten komen (na wat inspanningen...

En de John Cooper S Works bodykit, is inderdaad dezelfde als de "Aero"-kit (wat de originele naam is).
Deze bodykit werd voor het eerst geintroduceerd op de JCW MINI, dus de naamsverwarring kan ik begrijpen....
Even trefwoordje in het zoekschermpje intikken, dan krijg je wel genoeg info....
Save a tree, eat a beaver

- Wint
- Volledig MINI minded!
Bericht

€ 485,- is de normale dealerprijs.
Daar kan je altijd wel 15% korting krijgen, dus lijkt me niet echt interessant.
Ik heb hem inclusief montagekit en verzendkosten geloof ik voor € 280,- (het is immers alweer 3 weken terug he?)pieterdg schreef:Mag ik vragen hoeveel je voor je JCW spoiler betaald hebt?
Ik weet er nu een staan op ebay voor 485 EUR.

€ 485,- is de normale dealerprijs.
Daar kan je altijd wel 15% korting krijgen, dus lijkt me niet echt interessant.
Save a tree, eat a beaver

Onze sponsors