Ik ben vandaag even bij de spuiter geweest om te informeren of de randen van de aero bumpers ook opnieuw zwarte gemaakt kunnen worden, met een structuur in de lak.
De structuur die het beste past bij de spatbordranden hebben we al gevonden.
We moeten nu alleen nog de juiste kleur hebben voor het spuiten.
Weet iemand hier toevallig welke kleurcode je moet gebruiken voor het spuiten van de randen??
Ik hoor het graag.
Kleurcode zwarte randen Aero-kit
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
In de DIY van Motoringfile kom ik wel nummers tegen, misschien kun je dit bestellen bij de BMW dealer:
0.5 liter 51 91 0 027 551
1.0 liter 51 91 0 027 552
- Martin
- 4 op een rij!
Bericht
Ik hoop dat de spuiter iets kan met deze kleurcodes.
Bedankt Frankie,frankie schreef:In de DIY van Motoringfile kom ik wel nummers tegen, misschien kun je dit bestellen bij de BMW dealer:
Ik hoop dat de spuiter iets kan met deze kleurcodes.
- henne
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
randen van de bumper zitten ook ongeveer rond de 12/15 euro pst
heb zelf een paar schermranden besteld en waren 8euro en 11euro!
en die nummers die ze opgeven
frankie schreef:
In de DIY van Motoringfile kom ik wel nummers tegen, misschien kun je dit bestellen bij de BMW dealer:
zijn onderdeelnummers!
kleurnummers worden heel anders aangeven meestal 3 cijfers
en mat zwart is mat zwart maar in kleur is mooier heb het ook gedaan bij mijn electic blue cooper S\
aerokit ook compleet in kleur!
foto's volgen snel!
heb zelf een paar schermranden besteld en waren 8euro en 11euro!
en die nummers die ze opgeven
frankie schreef:
zijn onderdeelnummers!
kleurnummers worden heel anders aangeven meestal 3 cijfers
en mat zwart is mat zwart maar in kleur is mooier heb het ook gedaan bij mijn electic blue cooper S\
aerokit ook compleet in kleur!
foto's volgen snel!

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Daarom worden ze gespoten bij de Aero bumper, om het effect van de losse plastic delen op de standaard bumpers na te bootsen.
Nogmaals, de randen van de Aerokit zijn niet los, alleen los te verkijgen op de standaard bumpers.frankie schreef:Randen van de aerokit zijn niet los.
Daarom worden ze gespoten bij de Aero bumper, om het effect van de losse plastic delen op de standaard bumpers na te bootsen.
- henne
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
hee wok de normale randen voor een gewone bumper van een mini zijn standaard zwart en niet in kleur te krijgen!
dus zal je ze eerst voor moeten behandelen dmv schuren dan plasticprimer dan grondverf en dan schuren en dan aflakken in de gewenste kleur!
met een aerokit is dat een ander verhaal zoals berthil duidelijk uitlegt!
dus zal je ze eerst voor moeten behandelen dmv schuren dan plasticprimer dan grondverf en dan schuren en dan aflakken in de gewenste kleur!
met een aerokit is dat een ander verhaal zoals berthil duidelijk uitlegt!
Onze sponsors