Zoals de titel al zegt... de MINI Cooper S in combinatie met de John Cooper Works Sound Kit.
Zou dit een goede keuze zijn?
Ik ben er bijna zeker van dat jullie de prijs van dit pakket te veel vinden tov after market onderdelen. Maar dit buiten beschouwing gelaten...
Heb al wat gegoogled... maar vind helaas alleen maar reviews van MCS met volledige JCW tuning kits of gewoon MC met de sound kit.
Alvast bedankt
Xefke
MCS + JCW Sound Kit
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Misschien het proberen waard als je de hand kan leggen op een tweedehandse soundkit, maar om hem nou nieuw op een MCS te zetten?
Maar je gaat toch niet één pijpje onder de MCS uit laten komen?
De soundkit zal een een andere tegendruk geven dan de Cooper S uitlaat, misschien nadelig voor je vermogen al zal het niet veel zijn.
Maar je gaat toch niet één pijpje onder de MCS uit laten komen?
De soundkit zal een een andere tegendruk geven dan de Cooper S uitlaat, misschien nadelig voor je vermogen al zal het niet veel zijn.
- Xefke
- Be Mini
Bericht
Oh... bummer... dacht dat die Sound kit ook voor de MCS was.. maar daar heb ik precies ff naast gekeken...
Mijn plan was om de Airfilter voor MCS en de uitlaat voor MCS te nemen dus kon ik maar beter de gehele sound-kit kopen aangezien dit de onderdelen daarvan waren... maar dan zal 't toch apart worden blijkbaar....
De vraag was dus eigenlijk , de combi van de JCW S uitlaat en de S filter...
Sorry voor 't misverstand...
Mijn plan was om de Airfilter voor MCS en de uitlaat voor MCS te nemen dus kon ik maar beter de gehele sound-kit kopen aangezien dit de onderdelen daarvan waren... maar dan zal 't toch apart worden blijkbaar....
De vraag was dus eigenlijk , de combi van de JCW S uitlaat en de S filter...
Sorry voor 't misverstand...

- stanleyh
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
De Cooper met Soundkit bevalt mij prima!
Een S met Works uitlaat zal ook wel al lekkerder klinken dan een gewone.
Ik denk niet dat je er veel PK's mee zult winnen.
Maar als het om geluid en beleving gaat: gewoon doen
Qua prijs weet ik echt niet waar je aan moet denken.
Suc6 met de afwegingen
Een S met Works uitlaat zal ook wel al lekkerder klinken dan een gewone.
Ik denk niet dat je er veel PK's mee zult winnen.
Maar als het om geluid en beleving gaat: gewoon doen

Qua prijs weet ik echt niet waar je aan moet denken.
Suc6 met de afwegingen

- FastBunny
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
De Soundkit is inderdaad voor de Cooper bedoeld. Maar een JCW uitlaat kun je er ook los onder zetten. Ze zijn (zeker nieuw) wel vrij prijzig. Bij ons (volledige Works kit) was het geluid wel iets zwaarder maar het verschil was niet zo heel erg groot, wel ploft die wat beter maar dat kan ook aan de JCW kit liggen.

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als je wat meer sound wilt kun je beter voor een Milltek gaan.
Heel bescheiden maar wel heel mooi geluid als het gas goed wordt ingetrapt.
Even zoeken op Milltek en er komt van alles naar boven.
Heel bescheiden maar wel heel mooi geluid als het gas goed wordt ingetrapt.
Even zoeken op Milltek en er komt van alles naar boven.
- stanleyh
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
John Cooper WORKS sound-kit
Montage van deze exclusieve sound-kit zorgt voor een tot de verbeelding sprekend geluid en beduidend sportievere prestaties.
Naast een gemodificeerd luchtfilter en een roestvrijstalen sportuitlaat bestaat de sound-kit uit
speciale motormanagement software voor een nòg alertere reactie op het gaspedaal.
John Cooper Works emblemen op het kofferdeksel,
de motorafdekking en het luchtfilter ronden de sound-kit af.

Het verschil is duidelijke hoorbaar en merkbaar.
Ik ben er zeer te vreden over.
Bij lage toeren klinkt ie lekker donker en vanaf 400o rpm wordt het geluid scherpe ren metaliger.
Het motortje schreeuwt het werkelijk uit van plezier
Montage van deze exclusieve sound-kit zorgt voor een tot de verbeelding sprekend geluid en beduidend sportievere prestaties.
Naast een gemodificeerd luchtfilter en een roestvrijstalen sportuitlaat bestaat de sound-kit uit
speciale motormanagement software voor een nòg alertere reactie op het gaspedaal.
John Cooper Works emblemen op het kofferdeksel,
de motorafdekking en het luchtfilter ronden de sound-kit af.
Het verschil is duidelijke hoorbaar en merkbaar.
Ik ben er zeer te vreden over.
Bij lage toeren klinkt ie lekker donker en vanaf 400o rpm wordt het geluid scherpe ren metaliger.
Het motortje schreeuwt het werkelijk uit van plezier

Onze sponsors