Waar in onderhoud????
-
be
Bericht
Waar in onderhoud????
Zojuist een cooper gekocht, groen met wit dak en witte wielen bj 2002. We zijn er nog niet aan toe maar moet je met deze auto speciaal naar een dealer of hebben jullie de auto ook wel in een "gewone" garage in onderhoud. BMW dealer lijkt me zo duur.
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik doe het bij de dealer zodat ik voor verkoop iets op papier heb.
iDD........ verder prima zelf te doen
- Killer-Bee
- Mod virus alert!
Bericht
Zoek naar een BMW/Mini service punt. Die zijn officieel, goed en betaalbaar.
Frank
Frank
Corner like a Mini - Sting like a Bee!
- speedy
- NMC Legend
Bericht
kunt beter naar een Bmw dealer gaan(hebt geen keus met de boardcomputer
), je betaald wel 90 euro per uur maar als je naar een autobedrijf gaat zijn ze er 2 x zo lang mee bezig.
En een mini heeft helemaal niet zo veel onderhoud nodig(vind ik zelf wel mee vallen
)dus voor die ene keer in het jaar dat je naar de dealer gaat.
Gewoon naar de dealer gaan
(alleen niet voor banden en ruitenwisservloeistof)

En een mini heeft helemaal niet zo veel onderhoud nodig(vind ik zelf wel mee vallen

Gewoon naar de dealer gaan

(alleen niet voor banden en ruitenwisservloeistof)
- Nexus
- Bijna verslaafd
Bericht
Heb 't gevoel dat er bij MINI's toch wel erg gekeken wordt naar het onderhoudsboekje bij verkoop. De evt. meerkosten die je bij de dealer betaalt verdien je volgens mij terug bij verkoop als je 'n mooi afgestempeld onderhoudsboekje kan tonen.
Idem hier.iDarkDesign schreef:Ik doe het bij de dealer zodat ik voor verkoop iets op papier heb.
Heb 't gevoel dat er bij MINI's toch wel erg gekeken wordt naar het onderhoudsboekje bij verkoop. De evt. meerkosten die je bij de dealer betaalt verdien je volgens mij terug bij verkoop als je 'n mooi afgestempeld onderhoudsboekje kan tonen.
Onze sponsors