Probleem is alleen dat de eisenmann voor de cooper de middenpijp wellicht niet haalt, omdat de bochten in een S uitlaat al eerder beginnen. En de S uitlaat is wat dikker....pieterdg schreef:Gewoon een nemen voor een cooper. (eisenmann)
Uitlaat (midden) op een ONE Prijs/Kwaliteit
- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!
Bericht
- minibandit
- Mod virus alert!
- Locatie: Kontich
Bericht
lijkt me logisch...het is toch een Cooperpieterdg schreef:Gewoon een nemen voor een cooper. (eisenmann)

- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!
Bericht
En de eisenmann word op je originele uitlaatbuis aangesloten (doorgezaagd)
En de originele uitlaat van een S en van een cooper verschillen nogal!
Maar ik heb dus geen cooper uitlaat, maar een S uitlaat!minibandit schreef:lijkt me logisch...het is toch een Cooperpieterdg schreef:Gewoon een nemen voor een cooper. (eisenmann)
En de eisenmann word op je originele uitlaatbuis aangesloten (doorgezaagd)
En de originele uitlaat van een S en van een cooper verschillen nogal!
- minibandit
- Mod virus alert!
- Locatie: Kontich
Bericht
yep ik begrijp je probleem...
maar gezien de tegendruk van de S en de Cooper wel degelijk verschillen...
is het mss het moment om op zoek te gaan naar een origineel Cooperpijpje om aan te passen !!
anders ga je met hetzelfde "probleem" zitten en kan je evengoed de S uitlaat laten zitten

maar gezien de tegendruk van de S en de Cooper wel degelijk verschillen...
is het mss het moment om op zoek te gaan naar een origineel Cooperpijpje om aan te passen !!
anders ga je met hetzelfde "probleem" zitten en kan je evengoed de S uitlaat laten zitten

Onze sponsors