Hallo, ik krijg medio juli een nieuwe Mini One Parklane geleverd en die wil ik laten tunen. Ik heb begrepen dat de motor exact hezelfde is als een Mini Cooper, vind het enkel vreemd, dat een One naar 135 PK kan en een Mini Cooper naar 125 PK? Zou ik de nieuwe Mini One eerst moeten inrijden, of maakt dat niets uit? en heeft chiptuning invloed op het brandstofgebruik? weet een van jullie wie de beste chiptuning doet en wie heeft er al reeds ervaring mee? in afwachting van een reactie, met vriendelijke groet,
Leo
Mini One Parklane Chiptuning
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hallo Leo en welkom hier.
Deze post gaat eigenlijk over hetzelfde.
MTH belooft 35 pk maar maakt dit bij lange na niet waar al voelt het op zich niet slecht. Zie deze lange post.
Minipowerprog is ook een alternatief maar hier is er nog geen ervaring mee. De website ziet er in ider geval gelikt uit en het is stukken goedkoper dan MTH en voor die prijs krijg je er zelfs de interface en software bij, en ze zijn realistischer over de PK's. Zie hier voor die post.
Deze post gaat eigenlijk over hetzelfde.
MTH belooft 35 pk maar maakt dit bij lange na niet waar al voelt het op zich niet slecht. Zie deze lange post.
Minipowerprog is ook een alternatief maar hier is er nog geen ervaring mee. De website ziet er in ider geval gelikt uit en het is stukken goedkoper dan MTH en voor die prijs krijg je er zelfs de interface en software bij, en ze zijn realistischer over de PK's. Zie hier voor die post.
- Lech
- 4 op een rij!
Bericht
Mini One Parklane Tunen
Berthil, hartelijk dank voor de info, het is voor mij de eerste keer dat ik
Mini ga rijden, heb altijd een Honda CRV gehad en wilde eens wat anders.
Mocht je nog meer te weten komen,dan hoor ik graag van je.
Met vriendelijke groet,
Leo
Rotterdam
Mini ga rijden, heb altijd een Honda CRV gehad en wilde eens wat anders.
Mocht je nog meer te weten komen,dan hoor ik graag van je.
Met vriendelijke groet,
Leo
Rotterdam
Onze sponsors