Zal wel weer net ff anders zijn Tony. Ik zou zeggen stuur Klaas ff een mailtje want de prijzen bij Beek zijn over het algemeen superscherp!
groetjes,
Peter
Ferodo remblokken
- Miniboard
- Volledig MINI minded!
Bericht
, heb ze direct gevraagd of ze ook de Brembo-remschijven van de Brembo GT Junior leveren.
gr. Tony
Heb ik zojuist gedaan Peterpeter schreef:Zal wel weer net ff anders zijn Tony. Ik zou zeggen stuur Klaas ff een mailtje want de prijzen bij Beek zijn over het algemeen superscherp!
groetjes,
Peter

gr. Tony
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
hun prijs klopt en is super.
iDD
Dan zat ik er 100 euro naast!Miniboard schreef:Op de site van Beek lees ik:iDarkDesign schreef:Die ferodo's blijven piepen. Maar remmen wel heerlijk! kosten... 280 geloof ik. Stuurt ie ze nog op ook.
iDD
Ferodo DS2500 remblokken voorzijde normaal 180.- incl. BTW club prijs is 150.- incl. BTW.
Lijkt me een scherpe prijs of praten we over appels en peren
hun prijs klopt en is super.
iDD
- StefanCS
- Bijna verslaafd
Bericht
Ik heb gisteren bij Beek nieuwe Tarox schijven met Ferodo blokken laten monteren aan de acherzijde. Hij krijg ik het lampje uit van de remmen? Beek had problemen met computer, dus kon hem niet even resetten.
Is daar een trucje voor? Kan wel de accu loshalen, maar dan ben ik alle radiozenders enzo kwijt.
Is daar een trucje voor? Kan wel de accu loshalen, maar dan ben ik alle radiozenders enzo kwijt.
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Zelf lukte mij het door het contact een paar keer achter elkaar aan en uit te zetten.StefanCS schreef:Ik heb gisteren bij Beek nieuwe Tarox schijven met Ferodo blokken laten monteren aan de acherzijde. Hij krijg ik het lampje uit van de remmen? Beek had problemen met computer, dus kon hem niet even resetten.

Onze sponsors