Ik ook...
Hoe klinkt de uitlaat trouwens in de auto
Is het niet een constant zwaar geluid aan je hoofd?
Of is dat echt goed te doen?
Jullie bevindingen met Milltek?
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
- nikky cooper
- One wheel wonder
Bericht
hoe klinkt een milltek eigenlijk onder een cooper een r50 want ik vind dat geluid zo moooi
gr nikky

gr nikky
- StefanCS
- Bijna verslaafd
Bericht
Ik heb de Cat-Back Milltek inmiddels een jaar en 25000km onder de auto hangen. Het geluid in de auto is opzich wel ok. Buiten de auto maakt ie toch behoorlijk wat herrie, maar heb ik geen last van
Het geluid klinkt erg mooi, alleen begin ik me toch eraan te ergeren dat ie niet mooi aansluit op mijn aero achterbumper. Ik zit eraan te denken om de Milltek te ruilen tegen iemand met een JCW uitlaat.

Het geluid klinkt erg mooi, alleen begin ik me toch eraan te ergeren dat ie niet mooi aansluit op mijn aero achterbumper. Ik zit eraan te denken om de Milltek te ruilen tegen iemand met een JCW uitlaat.
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
- Berry M
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Mooi dat je tevreden ben met je Milltek, Adrenalin Junkie.
Voor andere mensen die interesse hebben; ik heb de S versie onder m'n Cooper hangen... Zat er al onder bij aanschaf. (
) En in combinatie met het K&N luchtfilter ben ik erg tevreden over het geluid wat de auto produceert! Als ik gewoon rustig met het verkeer meehobbel is er amper een brom in het interieur te horen, helemaal als de radio aanstaat. Maar gaat het raam echter een stukje open, en de toerenteller richting de 4000 word het een compleet andere uitlaat...
Of er sprake is van enige vermogenstoename weet ik dus niet, en de kwaliteit moet zich ook nog maar bewijzen.
Ik vind het trouwens ook erg mooi om te horen dat een Milltek onder een S veel meer 'ploft' dan onder mijn Cooper.

Voor andere mensen die interesse hebben; ik heb de S versie onder m'n Cooper hangen... Zat er al onder bij aanschaf. (

Of er sprake is van enige vermogenstoename weet ik dus niet, en de kwaliteit moet zich ook nog maar bewijzen.
Ik vind het trouwens ook erg mooi om te horen dat een Milltek onder een S veel meer 'ploft' dan onder mijn Cooper.
Laatst gewijzigd door Berry M op 23 jun 2009, 13:45, 1 keer totaal gewijzigd.
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Enige nadeel is dat mijn uitlaat erg resoneert bij stationair. Binnenkort het stationair RPM een beetje laten verhogen.
Bij mij ploft ie alleen als ik in zn 1 het gas loslaat bij 3k RPM...Berry M schreef:Ik heb de S versie onder m'n Cooper hangen... Zat er al onder bij aanschaf. () En in combinatie met het K&N luchtfilter ben ik erg tevreden over het geluid wat de auto produceert! Als ik gewoon rustig met het verkeer meehobbel is er amper een brom in het interieur te horen, helemaal als de radio aanstaat. Maar gaat het raam echter een stukje open, en de toerenteller richting de 4000 word het een compleet andere uitlaat...

Enige nadeel is dat mijn uitlaat erg resoneert bij stationair. Binnenkort het stationair RPM een beetje laten verhogen.

Onze sponsors