Ik heb een tweedehands jcw cooper uitlaat gekocht (ongeveer 2000 km oud) en deze wil ik gaan plaatsen onder mijn cooper R50. Moeten er nu nog speciale aanpassingen gedaan worden? Ik ben wel van plan gelijk de uitlaatrubbers te vervangen. Ook heb ik ergens iets gelezen over een certificaat, maar ik kon er niet echt wijzer van worden. Wie kan me hierbij helpen?
Alfred
JCW uitlaat voor Cooper
- astegerman
- 4 op een rij!
- Locatie: Dodewaard
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: In die Heimat
- spenki
- Sponsor
- Contacteer:
- Locatie: Enschede
- astegerman
- 4 op een rij!
- Locatie: Dodewaard
Bericht
lijkt me duidelijk: Gewoon doen!!!
komt helemaal goed, bedankt voor de antwoorden
komt helemaal goed, bedankt voor de antwoorden

british racing green classic mini & mini cooper 2005 met aerokit
- astegerman
- 4 op een rij!
- Locatie: Dodewaard
Bericht
Nou heb ik nog een vraagje, de rubbers voor de achterdemper heb ik al besteld, deze waren niet zo duur. Maar moeten de rubbers van de middendemper ook besteld worden? Deze waren namelijk nogal aan de prijs.
british racing green classic mini & mini cooper 2005 met aerokit
- @mr
- Bijna verslaafd
- Locatie: Alphen aan den Rijn
Bericht
nope.. Voorrubbers heb je niet nodig.
Ik neem aan dat je de enkelvoudige pijp van het JCW soundpakket bedoeld.
Bij het volledige soundpakket heb je inderdaad een aanpassing aan het motormanagement systeem, een ander luchtfilter deksel en luchtfilter, Kleppendeksel en wat badges en ook een certificaat.
Over je uitlaat;
Je hebt wel rubbers van een R53 voor de achterste pot nodig anders hangt de uitlaat te laag (en dat is echt geen smoel).. Ook kan het zijn dat je je hitteschild onder je achterbrug een beetje op moet kloppen tegen resonantie..
Rubbers:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=18&fg=20
nummertje 14 2 x.
Ik neem aan dat je de enkelvoudige pijp van het JCW soundpakket bedoeld.
Bij het volledige soundpakket heb je inderdaad een aanpassing aan het motormanagement systeem, een ander luchtfilter deksel en luchtfilter, Kleppendeksel en wat badges en ook een certificaat.
Over je uitlaat;
Je hebt wel rubbers van een R53 voor de achterste pot nodig anders hangt de uitlaat te laag (en dat is echt geen smoel).. Ook kan het zijn dat je je hitteschild onder je achterbrug een beetje op moet kloppen tegen resonantie..
Rubbers:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=18&fg=20
nummertje 14 2 x.
- astegerman
- 4 op een rij!
- Locatie: Dodewaard
Bericht
Die rubbers zien er precies hetzelfde uit als ik er onder heb zitten, die van de achterdemper bedoel ik dan. Heb trouwens hier al 2 nieuwe van besteld. maar bedankt voor de onfo 

british racing green classic mini & mini cooper 2005 met aerokit
Onze sponsors