Cooper Chili uncomfortable
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Deze kleur heet Liquid Yellow.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
, ik heb me immens geamuseerd met mijn vorige mini, dus daar heb ik geen slecht woord voor
.
Ik zou es koni fsd dempers proberen... Die hebben een apart oliereservoir waardoor de demper sneller schokken kan opvangen, wat dan weer bijdraagt aan het comfort. Zal ie minder stuiterig door worden en toch nog lekker sturen
.
Dacht al dat je het zo had opgevatMiniQuest schreef:Aaahh...ik zal wel niet scherp zijn vanavond. Ik associeer het woord 'hard' direct met snellheid.RobbeDoes schreef:ohh op die fietsFred schreef:Haha, ik heb het niet over de snelheid maar over het comfort... Mijn vorige was een one, en die was best snel vond ik...
Hij ziet er iig erg comfi uit, beter dan dit wordt het niet, of je moet er de dempers en veren van een mini one onder steken, want die hebben geen sportophanging...
Ik zag net op het profiel van fred een Clubman S (als ik het goed heb) staan, dus ik dacht dat onze bescheiden cooper belachelijk werd gemaakt. Is niet erg hoor trouwens. En een mogelijk bijdehandte reactie tav een familielid moet ik waar mogelijk direct beantwoorden.

Ik zou es koni fsd dempers proberen... Die hebben een apart oliereservoir waardoor de demper sneller schokken kan opvangen, wat dan weer bijdraagt aan het comfort. Zal ie minder stuiterig door worden en toch nog lekker sturen

- MiniQuest
- One wheel wonder
Bericht
Dankjewel! Ik heb er het eea over gelezen en het ziet er veelbelovend uit. Vervelend is dat je pas het resultaat weet als ze eronder zitten. Dat is soort van 'de gok'. Bij mij in het dorp zit een koni dealer/mantagebedrijf. Ik zal morgen eens informeren wat het zou gaan kosten.Ik zou es koni fsd dempers proberen... Die hebben een apart oliereservoir waardoor de demper sneller schokken kan opvangen, wat dan weer bijdraagt aan het comfort. Zal ie minder stuiterig door worden en toch nog lekker sturen.
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
www.verlagingssets.nl vroeg vorig jaar ongeveer 500 euro voor een Koni FSD set voor mijn Audi ... vond het meevallen.
- RobbeDoes
- Volledig MINI minded!
Bericht
er staat bij die auto merken geen MINI bij?Che schreef:www.verlagingssets.nl vroeg vorig jaar ongeveer 500 euro voor een Koni FSD set voor mijn Audi ... vond het meevallen.

- DrAtomic
- Be Mini
Bericht
Banden en bandenspanning kan een enorm verschil maken. Sinds ik nieuwe banden heb lijkt het haast wel of ik een citroen heb terwijl de mijne een uber harde ride was, erg veel spoorde en ronduit oncomfertabel (wel leuk hehehe). Nieuwe banden heeft mij enorm veel comfort opgeleverd met behoud van rijgedrag.
- MiniQuest
- One wheel wonder
Bericht
Ik heb inmiddels contact gehad met http://www.overeemcarworks.nl/ .
De eigenaar vertelde mij dat de FSD dempers niet zoveel comfort zouden bieden als ik zou wensen. Aanschaf en montage zou plm. rond de 1000,- euro komen.
2 dagen na ons contact wees hij mij per email op het volgende:
(hij had deze info vd importeur gekregen)
As. zondag 16 mei op RTL7 om 16.30 wordt KONI FSD uitgebreid besproken. In een test met een standaard Mini en een Mini uitgerust met FSD worden alle verschillen besproken en zullen de auto's ook op het circuit worden getest door GT4 coureur Danny v. Dongen. FSD biedt meer comfort en een sportiever rij-gedrag. Is dat mogelijk?! Kijk as. zondag.
De herhaling kunt u zien op 22 mei op RTL7 en op 26 mei op RTL4.
Misschien ook leuk voor mede Mini rijders.
De eigenaar vertelde mij dat de FSD dempers niet zoveel comfort zouden bieden als ik zou wensen. Aanschaf en montage zou plm. rond de 1000,- euro komen.
2 dagen na ons contact wees hij mij per email op het volgende:
(hij had deze info vd importeur gekregen)
As. zondag 16 mei op RTL7 om 16.30 wordt KONI FSD uitgebreid besproken. In een test met een standaard Mini en een Mini uitgerust met FSD worden alle verschillen besproken en zullen de auto's ook op het circuit worden getest door GT4 coureur Danny v. Dongen. FSD biedt meer comfort en een sportiever rij-gedrag. Is dat mogelijk?! Kijk as. zondag.
De herhaling kunt u zien op 22 mei op RTL7 en op 26 mei op RTL4.
Misschien ook leuk voor mede Mini rijders.
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
daar snap ik ook geen reet van....
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- WoK
- Volledig MINI minded!
Bericht
Omdat wij onze eigen huisleverancier hebbenRobbeDoes schreef:er staat bij die auto merken geen MINI bij?Che schreef:www.verlagingssets.nl vroeg vorig jaar ongeveer 500 euro voor een Koni FSD set voor mijn Audi ... vond het meevallen.

Onze sponsors