Link removed
- Smini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- minibandit
- Mod virus alert!
Bericht
waar komen die xtra wiel-pk's dan vandaan...
je motor drijft toch je wielen aan en niet omgekeerd...
en hierbij heb je altijd verlies...in het nadeel van de wielen !!!NIET ANDERSOM
btw nog even een opm...met deffecte versnellingsbak had je 110 pk !!
en daarna 130 met dezelfde deffecte bak...
dus heb je nu met herstelde bak wss meer vermogen...????
niet alleen dat...het is ook totale onzinSmini schreef:Maar meer PK op je wielen dan op je krukje is ook tegen alle natuurwetten in ;-)

waar komen die xtra wiel-pk's dan vandaan...

je motor drijft toch je wielen aan en niet omgekeerd...

btw nog even een opm...met deffecte versnellingsbak had je 110 pk !!
en daarna 130 met dezelfde deffecte bak...

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Ik zal de grafiek er zo bijhalen.Fred schreef:Mooie resultaten , 17O Nm bij hoeveel toeren per minuut? Geen problemen voor de keuring?Maaij schreef:Gave MINI. Mijn MINI is ook door heinz getuned.
132pk en 170NM (bij Heinz op de bank)
Wel met ander spruitstuk.
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hoop dat het maandag allemaal doorgaat... Ben inmiddels wel heel benieuwd.
Laten we hopen dat Beek met redelijke tot goede resultaten komt.
Over Heinz doen best wat twijfelachtige verhalen de rondte wat betreft de manier van tunen en meten.
Laten we hopen dat Beek met redelijke tot goede resultaten komt.
Over Heinz doen best wat twijfelachtige verhalen de rondte wat betreft de manier van tunen en meten.
- snans
- Volledig MINI minded!
Bericht
btw: slechts één buis doorgezaagd...
moet je eens proberen je originele filter terug te monteren. heb je flinke kosten om die buis te vernieuwen ...
nee, loop nimmer enthousiast over heinz
in de winter is mijn mini heel flink. trekt lekker door enzo, maar in de zomer ... zoooo lui van al die warme lucht die ie zuigt ...
net andersom had'k mee kunnen leven
idd... helaas enkel voelbaar in je portefuille...Der Abt schreef:Verder zei Heinz ook dat zij de beste resultaten halen met Shell benzine, dus als ik terug ga, zal er ook Shell in de tank zitten
.

moet je eens proberen je originele filter terug te monteren. heb je flinke kosten om die buis te vernieuwen ...

in de winter is mijn mini heel flink. trekt lekker door enzo, maar in de zomer ... zoooo lui van al die warme lucht die ie zuigt ...
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Wat doet die buis trouwens?? Je kan proberen deze met kit vast te zetten. Hoeft je niet alles te vervangensnans schreef:idd... helaas enkel voelbaar in je portefuille...Der Abt schreef:Verder zei Heinz ook dat zij de beste resultaten halen met Shell benzine, dus als ik terug ga, zal er ook Shell in de tank zitten
.![]()
moet je eens proberen je originele filter terug te monteren. heb je flinke kosten om die buis te vernieuwen ...![]()

Onze sponsors