En lees daar iets over RCA, geen idee wat het is, en als ik het nu zo lees is het iets
voor wanneer je je auto hebt verlaagd maar teveel Roll hebt of dat het geheel te bumpy is ofzo...
Nu zijn er meerdere mensen opeens geinteresseerd in dit product...Essentially what it's doing is changing the height of where the steering knuckle sits. If your car is on the lift and you installed these RCAs, you'll see that the wheel will be sitting higher than it was before. Put your car onto the ground and the raised knuckle will translate into a lower ride height.
1. De AWD versie van Lexus vind t niet leuk om dmv veren of coil naar beneden gezet te worden.
2. Originele comfort etc blijft hetzelfde
Mijn nieuwsgierigheid is gewekt.....
Enniewees enniehoe.
Wat ze daaro hebben gedaan is het toepassen op een niet verlaagde auto.
Het effect wat er dan gebeurt is dat het verlaagd ....
een 25-30mm afhankelijk van welk formaat je gebruikt...
Iemand hier meer info over?
Ter illustratie:



