Pulley 15% of 17%
- cooperke s
- Bijna verslaafd
Bericht
http://www.newminiclub.nl/forum/viewforum.php?f=20
In principe geeft deze niet meer koppel,Je kan wel je koppel dat je momenteel hebt langer vasthouden omdat hij sneller koelt en de motor weet dan dat hij max vermogen kan geven..
Pulley,Software,nokkenas,cilinderkop,...enkele voorbeelden die je meer vermogen gaan geven,maar sommige wel aan de prijzige kant natuurlijk
Pulley,Software,nokkenas,cilinderkop,...enkele voorbeelden die je meer vermogen gaan geven,maar sommige wel aan de prijzige kant natuurlijk

- dangixxer
- Bijna verslaafd
Bericht
Ga je met een 17% zoveel meer winnen tov een 15%?wildeke schreef:ik ben nu nog altijd aan het twijfelen.nu heb ik al een GP IC , en ik zou dit jaar nog een 15% of een 17% willen laten monteren .ik zou graag het meest vermogenwinst (17%)hebben maar het moet ook wel lang betrouwbaar blijven(15%) .wat moet ik doen
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Niet heel veel maar als je alle dingen doet merk je veel want dan versterkt het elkaar.
Het gaat om het totaalpakket.
Alleen een vliegwiel doen heeft dus geen nut.
Natuurlijk kun je wel langzaam opbouwen als je van plan bent echt met tunen door te gaan.
Vandaar ook mijn opmerking over de 17%.
Dat verschil ga je pas echt merken als je ook de rest doet.
Het gaat om het totaalpakket.
Alleen een vliegwiel doen heeft dus geen nut.
Natuurlijk kun je wel langzaam opbouwen als je van plan bent echt met tunen door te gaan.
Vandaar ook mijn opmerking over de 17%.
Dat verschil ga je pas echt merken als je ook de rest doet.
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Geflowde cilinderkop met grotere kleppen en Catcam overzetten naar deze cilinderkop.
Als je deze investering niet wil doen moet je alles mooi laten zoals het is als alles goed loopt en je tevreden bent.
Eventueel kun je nu nog de pre-kat er uithalen om een beetje meer uit de Catcam te halen.
Als je deze investering niet wil doen moet je alles mooi laten zoals het is als alles goed loopt en je tevreden bent.
Eventueel kun je nu nog de pre-kat er uithalen om een beetje meer uit de Catcam te halen.
Onze sponsors