hallo ik ben michiel van eekelen,
heb een mini one en wil graag een klein beetje meer pit in krijgen. optimale chiptuning en een sport filter.
alleen nu heb ik niet veel verstand van die filters welke erg goed en welke nou iets minder is.
moet ik nou voor een open en voor een gesloten filter gaan. welk merk en kan iemand mij een link of iets door geven van de filter die erg goed is. natuurlijk moet het geen filter van 200,300 euro worden.
alvast bedankt
met vriendelijke groet michiel
Sport filter open of gesloten?
- bullie
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
ik heb deze:
http://minispeed.nl/product.php?id=349&cat=41
prijs is goed te doen, en geluid wordt er iets sportiever voor, maar niet verdoven
cheers, Romano
http://minispeed.nl/product.php?id=349&cat=41
prijs is goed te doen, en geluid wordt er iets sportiever voor, maar niet verdoven

cheers, Romano
to do list:
16mm spacers
korte alta antenne
grotere scoop
korte veren
beek software
forge intercooler[/s}
veerpootbruggen voor
Turbo Upgrade
actieve subwoofer
betere remmen
16mm spacers
korte alta antenne
grotere scoop
korte veren
beek software
forge intercooler[/s}
veerpootbruggen voor
Turbo Upgrade

actieve subwoofer
betere remmen
- Michieltje
- Nieuw Lid
Bericht
open of gesloten lucht filter!!?
hallo ik ben michiel van eekelen,
heb een mini one en wil graag een klein beetje meer pit in krijgen. optimale chiptuning en een sport filter.
alleen nu heb ik niet veel verstand van die filters welke erg goed en welke nou iets minder is.
moet ik nou voor een open en voor een gesloten filter gaan. welk merk en kan iemand mij een link of iets door geven van de filter die erg goed is. natuurlijk moet het geen filter van 200,300 euro worden. en zijn er meer dingen die mijn mini iets sneller kunnen maken ?...andere auto is geen optie
alvast bedankt
moet ik nou voor een open en voor een gesloten filter gaan. welk merk en kan iemand mij een link of iets door geven van de filter die erg goed is. natuurlijk moet het geen filter van 200,300 euro worden. en zijn er meer dingen die mijn mini iets sneller kunnen maken ?...andere auto is geen optie

alvast bedankt
- Michieltje
- Nieuw Lid
Bericht
jha maar word er nou nog niet echt veel wijzer van maar goed...... iemand nog voorkeur voor een bepaalt soort ?? en of ik nou voor een open of gesloten moet gaan
Onze sponsors