Heb eindelijk een mooie nieuwe uitlaat gekocht van ESD het ziet eruit als een kopie van de Works uitlaat maar geeft wat meer geluid!!
De foto's staan ook in mijn galerij.
Nieuwe uitlaat van ESD
- S-Special
- 4 op een rij!
Bericht
Zover ik weet leveren ze alles maar krijg nog een totaal overzicht van wat hij nog meer leverd ! het komt overigens uit duitsland !
Zijn site gaat per Januari 2007 in de lucht.
Even nog een ander vraagje hoe kopieren jullie de foto in het mailtje?
Greets Marco
Zijn site gaat per Januari 2007 in de lucht.
Even nog een ander vraagje hoe kopieren jullie de foto in het mailtje?
Greets Marco
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
De tekst onder de foto achter de opmerking 'toon foto in form: ' in je bericht kopieren:

Quote dit bericht maar eens en dan zie je de brontekst.
Mooie uitlaat trouwens, lijkt wel wat op de Milltek alleen heeft de Milltek een schuifkoppeling achter de eerste demper en is verder uit één stuk.

Mooie uitlaat trouwens, lijkt wel wat op de Milltek alleen heeft de Milltek een schuifkoppeling achter de eerste demper en is verder uit één stuk.
- Smini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- S-Special
- 4 op een rij!
Bericht
Oke heb m door !
De foto vertekend een beetje maar hij is gewoon open zolas elke uitlaat!!!
Berthil schreef:De tekst onder de foto achter de opmerking 'toon foto in form: ' in je bericht kopieren:
Oke heb m door !
De foto vertekend een beetje maar hij is gewoon open zolas elke uitlaat!!!
- S-Special
- 4 op een rij!
Bericht
ik moet trouwens zeggen dat de prijzen alleen een stuk interessanter zijn dan van Works en van Miltek!!
ESD is volgens de leverancier zeker niet minder dan bovenstaande!!!
En ben heel nieuwsgierig naar het resultaat (het geluid) en de PK-tjes volgens fabrieks opgave 8 tot 10 PK lijkt me wat veel maar we wachten maar af!!!!
ESD is volgens de leverancier zeker niet minder dan bovenstaande!!!
En ben heel nieuwsgierig naar het resultaat (het geluid) en de PK-tjes volgens fabrieks opgave 8 tot 10 PK lijkt me wat veel maar we wachten maar af!!!!

- Braspenning Racing
- Mod virus alert!
Bericht
Is ESD ook een merk???
Voor zover ik weet is het gewoon de duitse afkorting van eind demper ( End Schall Dampfer)
Komt er een TüV goedkeuring bij?

Voor zover ik weet is het gewoon de duitse afkorting van eind demper ( End Schall Dampfer)
Komt er een TüV goedkeuring bij?

- S-Special
- 4 op een rij!
Bericht
Ja er zit TUV bij en heb nog even verder geinformeerd en je hebt gelijk!
hij is van het volgende merk met deze omschrijving
:
TOP SPEED PRO-1 Dual Catback Exhaust in T304 Polished Stainless Steel with TIG Welding 2 1/4" I.D. Stainless Steel Catback Exhaust System with Dual 3" Resonated Tip + Mandrel Bend Piping
hij is van het volgende merk met deze omschrijving

TOP SPEED PRO-1 Dual Catback Exhaust in T304 Polished Stainless Steel with TIG Welding 2 1/4" I.D. Stainless Steel Catback Exhaust System with Dual 3" Resonated Tip + Mandrel Bend Piping

Onze sponsors