Hallo forum gebruikers,
Ik heb sinds kort een GP voor de deur staan. Het geluid uit de jcw uitlaat is mooi maar
zou het graag nog wat rauwer willen, ik zat zelf te denken om te beginnen met een spruitstuk
en catvervanger van supersprint.
graag hoor ik jullie mening hierover???
groetjes
Tim
JCW GP Supersprint?
- Keune
- Nieuw Lid
- Keune
- Nieuw Lid
Bericht
[quote="Hans"]Middendemper laten zitten, tussendemper de inhoud eruit slopen en je heb een perfect geluid, anders evt een Beek spruit laten plaatsen en je krijgt dit:
Wat bedoel je precies met de inhoud van de tussendemper? er zitten toch alleen een cat middendemper en 2 onafhangelijke einddempers onder?

Wat bedoel je precies met de inhoud van de tussendemper? er zitten toch alleen een cat middendemper en 2 onafhangelijke einddempers onder?
John Cooper Works GP NR.0029!!!!!
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hans weet niet waar ie over praat zoals gebruikelijk. 
Het is een pre-cat, dus een klein catalysatortje wat snel op temperatuur komt en dan de uitlaatgassen zo snel mogelijk kan reinigen.
Door die leeg te wroeten krijg je een veel lekkerdere sound EN je haalt ook nog een de bottelnek uit je uitlaatsysteem!

Het is een pre-cat, dus een klein catalysatortje wat snel op temperatuur komt en dan de uitlaatgassen zo snel mogelijk kan reinigen.
Door die leeg te wroeten krijg je een veel lekkerdere sound EN je haalt ook nog een de bottelnek uit je uitlaatsysteem!
Onze sponsors