Morgen kan ik mij MINI One ophalen. Ik heb begrepen dat de One dezelfde motor heeft als de Cooper en alleen door software beperkt wordt qua performance.
Is dit makkelijk aan te passen, zodat je de Cooper performance krijgt?
Ben verder niet geïnteresseerd in nog meer PK's en tuning e.d.
Alvast bedankt voor de reactie.
Upgrade motor One naar Cooper
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Nee, is niet zo! Sterker nog, de Cooper S heeft in de basis ook die motor!
Verschil tussen One en Cooper is niet alleen software, er zijn meer zaken die meespelen, lees de diverse topics maar!
Veel plezier met je One!
Verschil tussen One en Cooper is niet alleen software, er zijn meer zaken die meespelen, lees de diverse topics maar!
Veel plezier met je One!
- JorisD
- Be Mini
Bericht
Als je iets meer performance uit je one wilt, kijk dan even op www.minispeed.nl
Chippen volstaat om van je 90 pk tegen de 120 te maken:)
Chippen volstaat om van je 90 pk tegen de 120 te maken:)

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Maar nog steeds niet hetzelfde, want de Cooper is ook te chippen.
Echter wordt het dan maar zo weinig meer dat het kosten/baten niet veel uithaalt, bij One wel omdat deze zowel softwarematig als mechisch geknepen is.
Echter wordt het dan maar zo weinig meer dat het kosten/baten niet veel uithaalt, bij One wel omdat deze zowel softwarematig als mechisch geknepen is.
- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
Als ze er achter komen vervalt per direct AL jou garantie en niet alleen op de motor, maar ook versnellingsbak en onderstel, etc.
Helaas is dat vanaf 1 januari dus wel het geval. Ik zal ook moeten wachten tot mijn Next garantie bijna is verlopen.FastBunny schreef:Als ze erachter ZOUDEN komen dan nog moeten ze dan eerst bewijzen dat eventuele problemen daardoor veroorzaakt worden. Maar de dealer kan het niet zien in de software

Als ze er achter komen vervalt per direct AL jou garantie en niet alleen op de motor, maar ook versnellingsbak en onderstel, etc.

Onze sponsors