Remschijven

Snelheid! hoe kom ik sneller vooruit, door de bocht en weer tot stilstand.
iDarkDesign
Transformer
Locatie: Amsterdam
Berichten: 5201
Lid geworden op: 15 mei 2006, 17:22

Remschijven

23 dec 2006, 11:27

Wat ik mij afvroeg; Je hebt voor motoren van die super gave remschijven in de vorm van cirkelzagen en shuriken en dat soort ongein. Is dat voor een auto ook aan te komen?

iDD
Mightymike
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Dordrecht
Berichten: 34
Lid geworden op: 13 sep 2006, 22:31

28 dec 2006, 11:33

Volgens mij hebben ze bij Lynx car design in berschenhoek "Rotordisks" misschien is dat wat voor je??

Greetz Mike :wink:
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: In die Heimat
Berichten: 3553
Lid geworden op: 13 jan 2006, 10:12

28 dec 2006, 15:15

Mightymike schreef:Volgens mij hebben ze bij Lynx car design in berschenhoek "Rotordisks" misschien is dat wat voor je??

Greetz Mike :wink:
Ja, dat klopt maar is ten zeerste af te raden. De kwaliteit is niet zoals die van Brembo of EBC (Brembo is beter dan EBC), je benut niet het gehele remoppervlak en ze zijn toch niet goed te zien achter je S-Spokes.
Mightymike
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Dordrecht
Berichten: 34
Lid geworden op: 13 sep 2006, 22:31

29 dec 2006, 13:26

Mini Poeper schreef:
Mightymike schreef:Volgens mij hebben ze bij Lynx car design in berschenhoek "Rotordisks" misschien is dat wat voor je??

Greetz Mike :wink:
Ja, dat klopt maar is ten zeerste af te raden. De kwaliteit is niet zoals die van Brembo of EBC (Brembo is beter dan EBC), je benut niet het gehele remoppervlak en ze zijn toch niet goed te zien achter je S-Spokes.
Er werd toch gevraagt of ze ergens te krijgen waren?? :lol:
Maar voor wat echt goeds moet je meer denken aan een setje wat hans heeft gepast van Tarox (Bij Beek).
ik ben zelf ook nog op zoek naar iets moois maar zit zelf te denken aan remklauwen van de Porsche 997 Gt3 icm tormos remschijven maar ja dat blijft denken denk ik.... of iemand moet nog een geld boom in de tuin hebben staan die ik ff mag lenen.... :lol:

Greetz Mike

Terug naar “Motor- en onderstel (tuning)”