Wat ik mij afvroeg; Je hebt voor motoren van die super gave remschijven in de vorm van cirkelzagen en shuriken en dat soort ongein. Is dat voor een auto ook aan te komen?
iDD
Remschijven
- Mightymike
- One wheel wonder
Bericht
Volgens mij hebben ze bij Lynx car design in berschenhoek "Rotordisks" misschien is dat wat voor je??
Greetz Mike
Greetz Mike

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ja, dat klopt maar is ten zeerste af te raden. De kwaliteit is niet zoals die van Brembo of EBC (Brembo is beter dan EBC), je benut niet het gehele remoppervlak en ze zijn toch niet goed te zien achter je S-Spokes.Mightymike schreef:Volgens mij hebben ze bij Lynx car design in berschenhoek "Rotordisks" misschien is dat wat voor je??
Greetz Mike
- Mightymike
- One wheel wonder
Bericht
Maar voor wat echt goeds moet je meer denken aan een setje wat hans heeft gepast van Tarox (Bij Beek).
ik ben zelf ook nog op zoek naar iets moois maar zit zelf te denken aan remklauwen van de Porsche 997 Gt3 icm tormos remschijven maar ja dat blijft denken denk ik.... of iemand moet nog een geld boom in de tuin hebben staan die ik ff mag lenen....
Greetz Mike
Er werd toch gevraagt of ze ergens te krijgen waren??Mini Poeper schreef:Ja, dat klopt maar is ten zeerste af te raden. De kwaliteit is niet zoals die van Brembo of EBC (Brembo is beter dan EBC), je benut niet het gehele remoppervlak en ze zijn toch niet goed te zien achter je S-Spokes.Mightymike schreef:Volgens mij hebben ze bij Lynx car design in berschenhoek "Rotordisks" misschien is dat wat voor je??
Greetz Mike

Maar voor wat echt goeds moet je meer denken aan een setje wat hans heeft gepast van Tarox (Bij Beek).
ik ben zelf ook nog op zoek naar iets moois maar zit zelf te denken aan remklauwen van de Porsche 997 Gt3 icm tormos remschijven maar ja dat blijft denken denk ik.... of iemand moet nog een geld boom in de tuin hebben staan die ik ff mag lenen....

Greetz Mike