Tarox remmen voor de mini

Snelheid! hoe kom ik sneller vooruit, door de bocht en weer tot stilstand.
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: In die Heimat
Berichten: 3553
Lid geworden op: 13 jan 2006, 10:12

13 dec 2006, 22:41

Sid schreef:gezien mijn voorste remmen op zijn ben ik beetje aan het rondneuzen.

- vind een big brake kit te duur
- wil sowieso stalen remleidingen

zelf zat ik te denken aan een setje geperforeerde schijven voor (staat gewoon mooi) en green stuff blokken, maar nu lees ik hier heel verdeelde reacties over :?
Ik ben er bang voor dat ik binnenkort ook aan de beurt ben... :(
Ik dacht er zelf over om Brembo schijven en blokken te laten monteren met stalen leidingen.

De remmen die standaard onder een MINI zitten, zijn dezelfde als een BMW 3-serie. Lijkt me dus aardig goed en daarbij rijd ik geen Cooper S, je kunt ook overdrijven.
Gebruikersavatar
Sid
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 3004
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:32

13 dec 2006, 22:44

dat is idd mooi spul van brembo, mn pa heeft het onder de jaguar en dat remt HARD :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:, maar ik wil er niet meer dan 3 a 400 euro aan uitgeven en dan heb je bij brembo ongeveer 1 schijf voor een mini :mrgreen:
ik denk dat ik ze maar gewoon ga proberen die green stuff blokken. hoeft niet beter te remmen dan standaard, maar wat minder stof zou wel goed uitkomen! en dan met wat stalen remleidingen zat het toch beter aanvoelen denk ik...

trouwens, heb 38000 gereden. weet niet hoeveel jij sjoerd?
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Zuiden
Berichten: 13440
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04
Nederland

02 jan 2007, 13:29

Voor wie interesse heeft aan Tarox schijven en Ferodo blokken en stalen remleidingen inclusief remvloeistof. Deze jongen in Duitsland heeft ze in de aanbieding voor 485 euro.

Afbeelding
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Ingelmunster
Berichten: 14169
Lid geworden op: 12 apr 2006, 21:20

02 jan 2007, 14:01

Je krijgt er een pet bij :shock:

:mrgreen:

Nice material 8)

Terug naar “Motor- en onderstel (tuning)”