En dan is ie al net wat minder "Works"......FastBunny schreef:Weet ook niet meer wie daarmee kwam, maar dat zei iemand bij één van de Beek dagen... klonk plausibel...Echter na een kleine software aanpassing geeft de 210PK Works wel ineens 218 echte PK'swerner schreef:OnzinFastBunny schreef: Op de testbank halen de 210PK versies inderdaad maar 200PK (bij Beek). Echter is het vermoeden dat dit ook deels door het testen op de testbank lager uitvalt dan 'normaal', de extra openingen van het luchtfilter zit namelijk aan de achterkant van het filter bij de openingen onder de voorruit. Hier wordt op de testbank niet direct lucht in geblazen zoals je met rijwind wel zou hebben.
Verder heb je wel gelijk het is niet de goedkoopste vorm van tuning, maar wel eentje die meer waarde heeft dan en waarbij je met trotst de naam John Cooper Works mag dragen![]()

Altijd funny als mensen een Works kopen en dan alle Works-onderdelen, stuk na stuk eraf halen
Dan nog een andere uitlaat, luchtfilter en 15% pulley............

Koop dus een S'je

Spaart je veel geld uit en je zal even snel/sneller zijn