De zin en onzin van Run-flat banden / ervaringen
- wanders
- Enthousiast
Bericht
die foto van die band met heel de zijkant open komt door het leeg rijden met een band.. dat gebeurt uiteindelijk met elke niet RF band.. of het michelin of nangkang is maakt dan niet uit...
met een lekke niet RF band doorrijden is altijd fataal voor een band
RF banden kan je leeg mee rijden omdat de wang van de band veel dikker is dus niet zo snel door scheurt...
maar als je er leeg mee gereden hebt voor een aantal km moet die altijd vervangen worden.. omdat de opbouw van de band dan ook (onzichtbaar) beschadigd is...
cuppen van banden komt door de opbouw van het profiel, en is dus per type band verschillend.. dus niet door of het RF is of niet..
ik ben zelf ''bandenboer '' dus wilde deze info toch even met jullie delen..
met een lekke niet RF band doorrijden is altijd fataal voor een band
RF banden kan je leeg mee rijden omdat de wang van de band veel dikker is dus niet zo snel door scheurt...
maar als je er leeg mee gereden hebt voor een aantal km moet die altijd vervangen worden.. omdat de opbouw van de band dan ook (onzichtbaar) beschadigd is...
cuppen van banden komt door de opbouw van het profiel, en is dus per type band verschillend.. dus niet door of het RF is of niet..
ik ben zelf ''bandenboer '' dus wilde deze info toch even met jullie delen..
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ik heb dat iig wel gedaan.. bij koop had ik RF en nu heb ik NRF..
verschil is enigzins wel te merken.. het verschil merk je vooral bij aanschaf van nieuwe banden
hahaha
verschil is enigzins wel te merken.. het verschil merk je vooral bij aanschaf van nieuwe banden

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Onze sponsors