Mijn standaard Nederlandse MCS uit 4-2003 (pre-facelift???) is toe aan een paar extra peekaas.
Ik vind de auto niet erg snel, ook gaat de vermogensopbouw niet erg vloeiend.
Beek is blijkbaar de place to be, nu nog kiezen welke stage het moet worden.
Ik voel wel wat voor stage 1 maar ik vraag me af of dit nu echt een duidelijke koppel/vermogenstoename geeft.
De grafiekjes heb ik wel gezien maar die zeggen mij veel minder dan de ervaring van bestuurders die ook voor de stage 1 zijn gegaan.
Kortom, wie een standaard MCS heeft en voor de stage 1 heeft gekozen, laat maar horen of het top/flop was.
Thanks!
Beek stage 1, merkbare verbetering?
- werner
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Katwijk
Bericht
Het is maar net wat je wil en wat je uit wil geven.
Met Stage 1 heb je +/- 10/15% winst
Als je later toch voor een hogere stage wil gaan hoef je bij beek niet meer voor de software extra te betalen dan is die aanpassing gratis.
Re: Beek stage 1, merkbare verbetering?
Bij een goedlopende standaard S is er wel verbetering voelbaar.INIM schreef:Mijn standaard Nederlandse MCS uit 4-2003 (pre-facelift???) is toe aan een paar extra peekaas.
Ik vind de auto niet erg snel, ook gaat de vermogensopbouw niet erg vloeiend.
Beek is blijkbaar de place to be, nu nog kiezen welke stage het moet worden.
Ik voel wel wat voor stage 1 maar ik vraag me af of dit nu echt een duidelijke koppel/vermogenstoename geeft.
De grafiekjes heb ik wel gezien maar die zeggen mij veel minder dan de ervaring van bestuurders die ook voor de stage 1 zijn gegaan.
Kortom, wie een standaard MCS heeft en voor de stage 1 heeft gekozen, laat maar horen of het top/flop was.
Thanks!
Het is maar net wat je wil en wat je uit wil geven.
Met Stage 1 heb je +/- 10/15% winst

Als je later toch voor een hogere stage wil gaan hoef je bij beek niet meer voor de software extra te betalen dan is die aanpassing gratis.
- wall-e
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Castricum
Bericht

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
Je kan ook iddeens laten checken of ie nog wel de standaard 163 paardjes heeft, wil wel eens voorkomen dat het er een stuk minder zijn. Maar merken doe je zeker en de software na je pully is daarna voor niets dus
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
Onze sponsors