Niet genoeg, daarnaast vond ik niet dat ik netjes geholpen werd daar. Om maar niet over het rare voorstel te spreken dat ik eerst de GP moet kopen, daarna de ruit via mijn verzekering laten vervangen, en de eventuele eigen risico terug krijgen van Peter Kommer. Oh en ze waren niet van plan om iets te doen met alle op en aanmerkingen. (schades)peter schreef:Dat is die van Yorick. Die staat al heel lang te koop bij Automarcato.Wilcoos schreef:Voor dagelijks vervoer heb ik net een nieuwe Tiguan. Het is dus vooral de fun, en gebruik als tweede auto. (Beetje een circuitje, en Eifel rijden, en flink wat poetsen)
Het gaat om deze GP: http://occasions.automarcato.nl/Mini/Mi ... o=gallerij
Ex-eigenaar is een bekende, weet niet of hij hier bekend is.
Ik denk dat je beter bij Peter Kommer terecht kan. Wordt de auto tenminste met echte BOVAG garantie van 6 maanden afgeleverd en niet met 3 maanden "service garantie" whatever dat moge betekenen... Peter Kommer ziet denk ook wel de lol in van je Golf GTi.
Ik ben dus wel benieuwd naar het verhaal van de GP van Yorick. Hij zag er goed uit, ook de velgen voor zover ik heb kunnen zien zo snel.