Dagelijks zeker?boris_brznjef schreef:Als ik met 30 graden buitentemp de cruisecontrol op 180 doe op de autobahn

Dagelijks zeker?boris_brznjef schreef:Als ik met 30 graden buitentemp de cruisecontrol op 180 doe op de autobahn
Ja hoor, dus jij hebt met 165 - 210 pk een oliekoeler nodig?boris_brznjef schreef:als de gewone Mini al last heeft van relatief hete olie bij hard rijden dan gaat het met tuning en een kleinere pully toch alleen maar meer worden? Als ik met 30 graden buitentemp de cruisecontrol op 180 doe op de autobahn gaat de temp snel omhoog en kan de Mini onvoldoende alles koelen.
Bij nokkenas en injectoren is custom mappen een must. Zonder enige twijfelHayward schreef:Oke Berthil dat had ik niet verwacht. wanneer zou jij dan starten met custom software? Bij andere nokkenas, injectoren ?Berthil schreef:Fijn een kleinere pulley nemen met de bijbehorende mapping (niet op maat) .
So i agreeDaveke-Orranje schreef:Bij nokkenas en injectoren is custom mappen een must. Zonder enige twijfelHayward schreef:Oke Berthil dat had ik niet verwacht. wanneer zou jij dan starten met custom software? Bij andere nokkenas, injectoren ?Berthil schreef:Fijn een kleinere pulley nemen met de bijbehorende mapping (niet op maat) .
Onze sponsors