Hallo Gasten, vandaag laat mijn garage dat mijn differentieel binnenkort stuk is. Er is namelijk een geluid te horen dat hierop zou wijzen. Mijn garage zegt dat ik nu snel de bak moet vervangen. Hij stelt voor om het diff te laten reviseren (+/- 1500€ incl inbouw) maar dat geeft geen garanties of om een compleet nieuwe bak te kopen maar dat kost +/- 2.500€ incl inbouw. Verder geeft BMW de garage geen garanties omdat hij geen merk garage is.
Ik zoek nu opties om de kosten zo laag mogelijk te houden dwz: waar kan ik een echt goed gebruikte, revisie of nieuwe bak vinden ? Is Duitsland of sloop een optie ?
Graag jullie advies of voorstellen.
Thx, Marc
Versnellingsbak gezocht voor Cooper 2003
- Mini-Gijs
- Be Mini
Bericht
Re: versnellingsbak gezocht voor Cooper 2003
Dan kan je het bij Ronald Klaassen in Zelhem of all places proberen! Dat is de eerste in nl die mini bakken is gaan reviseren. Heeft een stuk of twintig mini's staan.
Autobedrijf Klaassen
Arendsenweg 3a
7021PC Zelhem
0315-244 222
Succes!
Autobedrijf Klaassen
Arendsenweg 3a
7021PC Zelhem
0315-244 222
Succes!
- MiniMarc
- Leerling Mini lid
Bericht
Re: versnellingsbak gezocht voor Cooper 2003
@Mini-Gijs : thx voor de tip ! Ga morgen direct contact opnemen. Heb ondertussen ook rondgevraagd en kan voor 850€ mijn eigen bak laten reviseren met 12mnd garantie of een nieuwe kopen bij BMW. Dit is wel een grapje van 1800€ excl btw. Komt ook nog 400€ bij voor het werk. Ik kijk eerst even wat Klaassen heeft.
- Mini-Gijs
- Be Mini
- newminishop
- One wheel wonder
Bericht
Re: Versnellingsbak gezocht voor Cooper 2003
Mocht klaassen 'm niet hebben dan hebben wij ook nog een ruil/ revisie midland bak liggen [THUMBS UP SIGN]
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik kan je ook een Cooper S 6-bak verkopen, met aandrijfassen, een schakelinrichting en een set naven zodat je nog goedkoper klaar bent dan weer een (slechte) Cooper Bak er in te lepelen
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Of je belt Spenki even
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- MiniMarc
- Leerling Mini lid
Bericht
Heren, bedankt voor de suggesties ! Ondertussen heb ik mijn bak laten reviseren bij Tom Lehmann. Heb 600€ betaald, mijn oude ingeruild, een 'gepoedercoat' exemplaar retour gekregen en 12 maanden garantie (op factuur). Rij nu 1 week rond en alles is prima. Aanbeveling als je het mij vraagt. Nu hopen dat ie het lang genoeg doet.
Onze sponsors