Nee, het is de kat bij mij. Dat is die dikke bus onder de auto, niet die kleinere die richting blok zit.
Ben nog even in dubio; kan een gebruikte kat kopen voor 50,=. Dan heb ik OEM kwaliteit maar wel net zo oud als mijn eigen kat dus grote kans dat die ook niet het eeuwige leven heeft. Of ik koop voor 150 een nieuwe aftermarket kat met wat grotere kans op foutmeldingen wellicht.
Lekkende Katalysator
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: Lekkende Katalysator
Ga er maar van uit dan het een exsesse is, een kat scheurt meestal niet. Niet de bedoeling iig.
Mijn kat kwam uit 2003 en heeft meer dan 2ton geleeft, daar ligt het dus niet aan
Gewoon die voor 50eu er tussen lassen.
Geen idee trouwens waarom je foutmeldingen zou krijgen bij aftermarket? Hij doet t, of hij doet t niet. Als je een foutmelding krijgt, dan haal je ook je APK niet... minimaal 1jaar garantie, dus kan je altijd ruilen als het gebeurd
Kan je alsnog gaan lassen.
Mijn kat kwam uit 2003 en heeft meer dan 2ton geleeft, daar ligt het dus niet aan

Gewoon die voor 50eu er tussen lassen.
Geen idee trouwens waarom je foutmeldingen zou krijgen bij aftermarket? Hij doet t, of hij doet t niet. Als je een foutmelding krijgt, dan haal je ook je APK niet... minimaal 1jaar garantie, dus kan je altijd ruilen als het gebeurd

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Onze sponsors