Stuurbekrachtiging jankt als een kat,Maar dat hoort.Ik weet het
Stuurbekrachtiging gaat niet uit zijn eigen naar de midden stand,moet wel altijd meehelpen om het stuur op de middenstand te zetten.
Heb ik daardoor een stuurpomp probleem?
Hij stuurt momenteel onrustig.Onderstel laten nachecken ,delen met speling (fusee) allen vernieuwd.
UIt gelijnd etc.
Tips?
Laat ik het zo zeggen,hij rijd mini onwaardig gezien mijn verleden en nog met de echte Mini cooper classics.
De newmini moet toch de classic kunnen overtroefen kwa stuurgedrag??
Stuurt onrustig
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: stuurt onrustig
Hoe zijn de wegen?
Want ze zijn heel erg spoorgevoelig, misschien dat je daar veel last van hebt?
Want ze zijn heel erg spoorgevoelig, misschien dat je daar veel last van hebt?
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Stuurt onrustig
Ook kijken naar de dwarsdraagarmrubbers en veerschotellagers.
Onrustig gedrag kan ook liggen aan een kapot karkas in een band of ongelijkmatige slijtage, misschien voor en achter eens omwisselen.
Onrustig gedrag kan ook liggen aan een kapot karkas in een band of ongelijkmatige slijtage, misschien voor en achter eens omwisselen.
- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Wat hier boven ook al genoemd staat, en soms nog veel simpeler: bandenspanning checken. 

- longbridge
- Nieuw Lid
Bericht
dus jullie denken niet aan een stuurpomp probleem.Vind het vreemd dat ik het stuur steeds mee moet helpen draaien naar de middenstand.Normaal gesproken gaat ie toch vanzelf naar de middenstand terug?
Kan ook niets terug vinden op het forum.
O ja,heb wel de mooiste orginele 17 inch (in de classic miniwereld worstvelgen genoemd) velgen eronder liggen
Kan ook niets terug vinden op het forum.
O ja,heb wel de mooiste orginele 17 inch (in de classic miniwereld worstvelgen genoemd) velgen eronder liggen
- Everaars
- 4 op een rij!
Bericht
Als je toch een nieuwe stuurpomp wilt. Ik heb er eentje liggen die goed is. Wat voor type mini heb je trouwens ?
Onze sponsors