Ik kan ze zelf dus nergens vinden in NL voor alleen de voorzijde.Klatsie schreef:Maar waarom zou ik ze bij orranje bestellen? Die is niks goedkoper dan dat ik ze gewoon ergens in NL bestel volgens mij...
Of zie ik het verkeerd?
R56 Cooper S remmen op R53
- martinvh
- 4 op een rij!
Bericht
Re: R56 Cooper S remmen op R53
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
O...daarom dan dus...haha
martinvh schreef:Ik kan ze zelf dus nergens vinden in NL voor alleen de voorzijde.Klatsie schreef:Maar waarom zou ik ze bij orranje bestellen? Die is niks goedkoper dan dat ik ze gewoon ergens in NL bestel volgens mij...
Of zie ik het verkeerd?
O...daarom dan dus...haha
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik zou zelfs zeggen, op een daily pak je alleen de voorste kabels. Je remt toch 80% met je voorremmen dus die kunnen de upgrade wel gebruiken, op je achterremmen is het verschil te verwaarlozen voor straatgebruik. Als je ze in NL kan bestellen zou ik dat doenmartinvh schreef:Ik kan ze zelf dus nergens vinden in NL voor alleen de voorzijde.Klatsie schreef:Maar waarom zou ik ze bij orranje bestellen? Die is niks goedkoper dan dat ik ze gewoon ergens in NL bestel volgens mij...
Of zie ik het verkeerd?
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nee ga ze dan inderdaad wel bestellen bij orranje...
Nu alleen nog ff denken welke kleur.
Nu alleen nog ff denken welke kleur.

Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- zmorf
- Bijna verslaafd
Bericht
Kleur maakt weinig uit,ze zitten toch onder je auto
Ik kreeg alleen een keer bewonderde comments van een APK- keurmeester over
mijn rode remleidingen

mijn rode remleidingen

- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Velgen zitten ook onder je auto, maar ook daar denk ik altijd even overna...hahazmorf schreef:Kleur maakt weinig uit,ze zitten toch onder je auto![]()
mijn rode remleidingen
- speedy
- NMC Legend
Bericht
als je door de velg heen kijkt zie je ze wel zitten dus logisch dat je de goede kleur wilt.
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kijk...jij snapt 't wel...speedy schreef:als je door de velg heen kijkt zie je ze wel zitten dus logisch dat je de goede kleur wilt.

- speedy
- NMC Legend
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja dat is dan ook weer zo... Dat is ook wel slim... En trouwens die heb ik nu ook en zitten dus ook aan de achterkant...speedy schreef:ik heb daarom voor staal kleur gekozen want is altijd mooi.
- speedy
- NMC Legend
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik heb ze op m'n racebak in transparant rood, supervet!
Die wil ik op m'n daily ook!
Die wil ik op m'n daily ook!
Onze sponsors