marinusrules schreef:De Brembo's die ik heb 'bijten' ook niet maar hoe verder je het pedaal indrukt hoe harder hij remt. Ik vind dat juist prettig, zo kun je het veel beter doseren.
Remupgrade na BBK
- marinusrules
- Be Mini
Bericht
Re: Remupgrade na BBK
- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
- Beetle
- Mod virus alert!
Bericht
Ik zou wel de straatblokken nemen als je voor Carbotech gaat, de Bob's of max de Ax6.
Ik heb Ferodo DS2500 en moet nog zien of ik die fijn vind remmen. Onze auto's zijn niet zo zwaar en we rijden ook niet op het circuit. Het is alleen moeilijk om de wat grotere blokken in straatcompound te krijgen.
Ik heb Ferodo DS2500 en moet nog zien of ik die fijn vind remmen. Onze auto's zijn niet zo zwaar en we rijden ook niet op het circuit. Het is alleen moeilijk om de wat grotere blokken in straatcompound te krijgen.
- Duncan023
- 4 op een rij!
Bericht
bedankt om de berichten, ik denk dat jullie wel gelijk hebben, vind het alleen nog een beetje wennen dat je best wat druk moet zetten op het pedaal om echt hard te remmen, als je dat doet dan remt die ook wel echt hard maar hij hapt niet in 1x, nu bijna 1500km verder ben ik er wel aan gewent, en om dan nog terug te komen naar het eerder voorbeeld met de Audi, voelt nu dat de Mini harder remt, alleen als je met beide auto's dan tegen de ABS 'aanremt'
wederom bedankt

wederom bedankt

voor mijn SYR; viewtopic.php?f=3&t=35793

- Duncan023
- 4 op een rij!
Bericht
Al een tijd geleden hier actief geweest in dit topic, remmen zijn inmiddels verrandert.
Ik HAD compounds 110 en nu compounds 114 als remblokken van Tarox!
De "slappe" remslangen van Tarox zijn ook vervangen, heb nu HEL remslangen voor en achter, de rode.
Dit voldoet zeker aan mijn wensen die ik bij deze remmen had, dus als iemand de zelfde remmen heeft, kan ik dit zeker meegeven als tip
Ik HAD compounds 110 en nu compounds 114 als remblokken van Tarox!
De "slappe" remslangen van Tarox zijn ook vervangen, heb nu HEL remslangen voor en achter, de rode.
Dit voldoet zeker aan mijn wensen die ik bij deze remmen had, dus als iemand de zelfde remmen heeft, kan ik dit zeker meegeven als tip

voor mijn SYR; viewtopic.php?f=3&t=35793

Onze sponsors