Goedendag,
Ik wil mijn voorremmen van mijn r53 upgraden naar remmen van een r56, van 276 naar 294 mm.
Dus ben ik aan het kijken voor nieuwe klauwen, schijven, leidingen etc.
Heeft er iemand ervaring met de remklauwen van TRW?.
Ik lees het graag.
Mvg Gerrit
Remmen upgrade
- Manick
- Sponsor
Bericht
Re: Remmen upgrade
TRW is OEM fabrikant van meerdere auto merken, dus zeer goed en kwalitatief merk en onderdelen
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht
klopt, kijk maar en kijk maar bij toepasbaarheid. En dit is de OEM versie
klikkerdeklik
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Re: Remmen upgrade
Manick schreef:TRW is OEM fabrikant van meerdere auto merken, dus zeer goed en kwalitatief merk en onderdelen
klopt, kijk maar en kijk maar bij toepasbaarheid. En dit is de OEM versie
klikkerdeklik
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Onze sponsors