Cooper (S) Tunen.. via Beek Autoracing
- JunkyXL
- Volledig MINI minded!
Bericht
is er al iemand die n stage (beschreven bij V Beek) heeft overgeslagen en de resultaten gemeten?
Ik zou nu evt de software, pulley en catcam voor n 1200 en n beetje willen laten doen, maar dan zou ik dus stage 3 (krukas pulley) in principe overslaan... (o.a. omdat ik hier las dat mede daardoor je eerder las hebt van hogere temperaturen, of heb ik dat verkeerd begrepen en is het inherent aan het vermogen dat je uit de auto haalt??)
of is er n reden (bij mij dus niet bekend) dat de stages opvolgende zijn en dus moeten?
dank,
Jelle
Ik zou nu evt de software, pulley en catcam voor n 1200 en n beetje willen laten doen, maar dan zou ik dus stage 3 (krukas pulley) in principe overslaan... (o.a. omdat ik hier las dat mede daardoor je eerder las hebt van hogere temperaturen, of heb ik dat verkeerd begrepen en is het inherent aan het vermogen dat je uit de auto haalt??)
of is er n reden (bij mij dus niet bekend) dat de stages opvolgende zijn en dus moeten?
dank,
Jelle
- JunkyXL
- Volledig MINI minded!
Bericht
moai, vandaag hebben we onze nieuwe mini even bekeken.... wauw, alleen nu wachten op de rdw morgen en dan de papieren, maar za misschien al wel met groene platen rijden...
en afspraak plannen bij v Beek.... kan je ook zo redeneren dat je dan rond de 220ok uitkomt? (R53)
software => 190pk
pulley => 200pk
catcan => 215a 220pk??
J
en afspraak plannen bij v Beek.... kan je ook zo redeneren dat je dan rond de 220ok uitkomt? (R53)
software => 190pk
pulley => 200pk
catcan => 215a 220pk??
J
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Fabian
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Beek
Ben net thuis (helaas)
Heb bij beek alleen de software gedaan en ik reed inderdaad met een big big smile naar huis!!! Respons van het gaspedaal is veel sneller, je kan de auto in toeren verder door trekken en hij is echtsneller!!! Yes Yes
Op naar de volgende stap...
Gr. Fabi
PS Succes Jelle morgen

Heb bij beek alleen de software gedaan en ik reed inderdaad met een big big smile naar huis!!! Respons van het gaspedaal is veel sneller, je kan de auto in toeren verder door trekken en hij is echtsneller!!! Yes Yes

Op naar de volgende stap...

Gr. Fabi
PS Succes Jelle morgen
- StefanCS
- Bijna verslaafd
- Valentijn-One
- Leerling Mini lid
Bericht
Heeft er iemand dit ook gedaan met de Mini One R56, kunnen ze dit bij Beek tuning al? Ik ga namelijk maandag me nieuwe Mini One 95PK ophalen, wil hem inrijden en daarna chippen.
Onze sponsors