Cooper (S) Tunen.. via Beek Autoracing
- padechjo
- Be Mini
- Contacteer:
- Locatie: The Woodlands, Texas
Bericht
Hier druk in de voorbereiding voor een afspraak bij Beek. Inmiddels contact gehad met GRSMotorsport voor een nieuwe IC (motorsport versie) en volgende maand wordt er hoogstwaarschijnlijk een volledige Milltek aangeschaft en anders alleen de catback (twijfel nog een beetje of ik de spruit er wel onder wil) Momenteel nog steeds op zoek naar een goede facelift compressor met weinig kilometers....dus als iemand nog een goede compressor heeft liggen...let me know!
- jay
- One wheel wonder
- Locatie: Roeselare
Bericht
kan iemand mij vertellen wat die verzekering juist inhoud ? mag ik eronder verstaan dat als de motor kapot draait om de ene of ander reden ( nee niet omdat er geen olie meer is ) de verzekering dan tussen komt ? is dit dan voor het volledige bedrag van de herstelling ?
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
- Locatie: Lint
Bericht
ja dat maakt iets uit van vermogen, maar je kan best even zelf naar beek bellen of mailen, ze zullen u een schatting kunnen geven en meer info ;-)
- werner
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Katwijk
Bericht
Wat heb je nu al aangepast?JunkyXL schreef:Wat levert bij mij nog t snelst, t meeste vermogen op?
Ik wil nog wel wat meer ... Cat en spruit volgt al (200 of 400cpi), maar of dat nog veel doet? Grotere inspuiters maar dat zal ook niet veel geven... Plz help..
jj
- werner
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Katwijk
Bericht
Nokkenas van catcam IPV schrick
Spruitstuk kan nog wel wat brengen met een 200cpi Kat 5 / 6 PK
Ik neem aan een 15% poelie!!.JunkyXL schreef:Schrick nokkenas
gp ic
m7 CAI
koudere bougies
custom software
compressor pulley
air converter
veerpootbrug
m7 occ
nwe multiriem
supersprint uitlaat
En andere niet motor gerelateerde modz
komt;
oliekoeler
4-2-1 spruit
200of400cpi cat
Jelle
Nokkenas van catcam IPV schrick
Spruitstuk kan nog wel wat brengen met een 200cpi Kat 5 / 6 PK
- cooperke s
- Bijna verslaafd
- Locatie: Provincie Antwerpen(Belgie)
Bericht
De GP intercooler gaat de samengedrukte lucht beter koelen waardoor je de pieken beter kan opvangen,zeker met de 17%!De 17% pulley gaat de compressor sneller laten draaien dan dat de bedoeling is,daarom monteren ze bij de Works dan ook een 11% pulley om het allemaal een beetje veilig te houden.De 17% zou ik zelf nooit nemen want deze gaat de levensduur van vooral de compressor zwaar op de proef stellen,ook de verhoogde druk die wordt gemaakt zal alles een beetje meer op de proef stellen...jans schreef:Heb sinds een paar dagen een 17% pully bij Beek laten monteren.
Loopt al een stuk beter nu.Wat ik nog wil weten" wat brengt een GP Cooler i.p.v.
de standaard cooler nog ?
Iemand hier ervaring mee ?
- Berthil
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Zuiden
Bericht
Met een 17% pulley is een GP intercooler een must.
17% pulley hoeft de levensduur van de compressor niet te verkorten maar het is beter op warme dagen niet steeds tot de rev limiter door te trekken of lange stukken hoge snelheid te rijden op de Autobahn.
17% pulley hoeft de levensduur van de compressor niet te verkorten maar het is beter op warme dagen niet steeds tot de rev limiter door te trekken of lange stukken hoge snelheid te rijden op de Autobahn.
Onze sponsors