heuh??Kingair schreef: En de volgende compressor word een DB7 GT
Cooper (S) Tunen.. via Beek Autoracing
- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Beek heeft de clubprijs voor de software
En ik kan vertellen die is Goed! Namelijk €325,- incl. BTW! Nog goedkoper dan MTH!
Dit maakt niet uit voor een One/ Cooper of een S. Peter is proefkonijn die gaat binnenkort op de bank en zijn software wordt gebruikt voor alle Sjes ze zoeken alleen nog een standaard One en Cooper. Dus liefhebbers? stuur een mailtje naar www.beekautoracing.nl

- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dit is dus geen tuning op maat meer dan.. voor peter natuurlijk wel want die gaat de bank op en wordt aangepast voor zijn spruitstuk.. er komt dus ook een file voor zonder RVS spruitstuk.. je moet het zien als een heel goed alternatief voor MTH maar dan geschreven met Newminiclub Mini's
Wil je echt tuning op maat omdat je een andere pulley of nokkenas, etc.. heb dat kan dan natuurlijk ook alleen zal dat geen €325,- kosten. Je kan nu ook je GP daar brengen want die file hebben ze al
levert gewoon zijn 218pk maar rijdt wel vele malen lekkerder..
Maar ben wel benieuwd hoeveel peekaas ze er bij peter uithalen want dan weet je pas of het echt zin heeft!

- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
@fastbunny dat is een goeie! Moet je vrijdag even vragen.. neem dan wel een spruitstuk erbij want ik geloof dat er verder niet veel veranderd is aan de GP ten opzichte van de Works. Trouwens, voor de R56 kan je volgend jaar daar ook terecht
(hebben ze ook nog een proefkonijn voor nodig.. kaj?
)

Laatst gewijzigd door Hans op 06 nov 2006, 17:23, 1 keer totaal gewijzigd.
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Voor die prijs is het interessant om er eens langs te gaan voordat ik alle hardware heb aangepast. Dan krijg ik alleen wel de file van Peter als ik het goed begrijp, of passen ze het dan toch nog een beetje aan via een dyno?
Anders neem ik wel even contact op met Beek, ik kan ze mijn MTH file met de e-mail sturen.
Anders neem ik wel even contact op met Beek, ik kan ze mijn MTH file met de e-mail sturen.
- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
@berthil, voor jouw Mini is het wijs om software op maat te nemen ivm spruitstuk, pulley, waterkoeler, works stoelen.. etc..
Neem even contact op met Beek, je ben wel je auto een dag kwijt.. Als je het op een Maandag laat doen kunnen we wel samen op pad voor Semi slicks
Dan kom ik je wel ophalen bij Beek.

Onze sponsors