Heeft het zin om zo eens in de tijd/af en toe een keertje Euro 98 (of 100 in Duitsland) erin te gooien?
Is dat goed voor de motor/verbranding of misschien iets anders? Of heeft het totaal geen zin?
Tank normaal Euro 95, maar dacht misschien is het wel eens goed om er Euro 98 in te gooien?
Als jij er V-power 100 in gooit en dan volgas gaat knallen in duitsland misschien is je top 1km hoger! Maar probeer het zal ik zeggen kan nooit kwaad!
Nogmaals ik heb meerdere keren geprobeerd met BP ultimate en V-power 100 etc.. maar merk echt geen verschil het enige verschil zit tussen je oren!
Ik had ook het idee dat de GP beter liep op BP maar hier in het dorp hebben ze alleen shell euro 95 maar die is altijd goed vers en daar loopt die even goed op! Wat wel scheelt is die ouwe troep van Tango dat scheelt 7pk (gemeten op de bank van Beek)
7pk minder he
zal vast niet de 1ste zijn die het is opgevallen, was ook niet verbaast iets terug te vinden over Tango.....wat een meuk verkopen ze daar man.....ik merk dat ik 25-50km minder op 1 volle tank rijdt. Voor mij geen tango meer, cheap shit!
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,